Gå til innhold

Ryktetråden - Rykter inn og ut

Sovende Panda

Anbefalte innlegg

Hvis evt De rossi skulle flytte på seg, så blir dt nok City eller Madrid han drar til, meen en spiller jeg har fulgt med på i par år nå

HULK!

Digger denne spiller, enorm fysikk, er raaask, og har ganske bra teknikk, og et herlig venstreslegge.

Men sjansene for at han ender opp i Chels i minimale fordi tviler steerkt at han drar fra Porto, pluss har en klaus på over 300 ellerno sånt.

men for en herlig spiller :) som jeg syns hadde passet inn i Chelsa laget. kan brukes som ving på begge sidene, helst på høyre side.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva Portos spillere angår så avhenger fremtiden deres i stor grad av hvorvidt Villa Boas velger å flytte på seg eller ikke.

Personlig så kunne jeg tenkt meg å se et Chelsea-lag som spilte uten steinblokkspillere a lá Drogba, Hulk og Lukaku.

Sturridge - Torres - Sanchez/Neymar er et langt mer sexy alternativ.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kaka til Chelsea:

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/-kaka-flytter-til-london-i-sommer-3491240.html

Andre Villas Boas til Chelsea?

http://www.tribalfootball.com/articles/porto-coach-andre-villas-boas-has-already-been-chelsea-books-1572601

Skjer dette så håper jeg han får dratt med seg non spillere, spennende spillere de har på porto laget, Otamendi, Falcao, Hulk etc.

Men håper seff at Lotti blir, Kaka vil jeg ikke ha på Chelsea laget. Men kunne ha tenkt meg Hulk da men men får se hva som skjer i sommer :) Jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar

Silly season has just began, hører rykter overalt :/

Jeg starter med at vi trenger en ny ass.manager, henter vi Wilkins tilbake eller så håper jeg virkelig G.Zola kan gjerne bli vår nye ass.manager, han kjenner klubben, virker som om en er motivator noe vi mangler i Chelsea laget..

Keeper: Chech, Turnbull, Hilaro, Delac,

Hilaro kan bli en keepertrener hvis ikke så kan fyke døra ut.

Få Delac som 2dje keeper, gi han noen innhopp, som i FAcup`en f.eks og mot dårligere lag.

Turnbull blir da som 3dje`keepern..

Ut: Hilaro(hvis ikke trener)

Inn: Delac

Forsvaret: Terry, Alex, Luiz, Ivan, Bosingwa, Cole, Zhirkov, Ferraira(+ Bertrand, Van Aanholt, Bruma).

Synes forsvaret vårt er ganske bra, vi er det laget som slipper inn færrest mål.

jeg ønsker å si farvel til Bosingwa, Zhirkov og Ferraira,

Zhirkov er faktisk god, men føler at han ikke passer inn i PL. Han vil sel tibake til Russland og få mer spilletid, noe jeg skjønner han veldig godt.

Ferraira begynner å bli gammel, har funket som nødløsning av og til, men han kan pakke sammen tingene sine nå.

Bosingwa få solg han slikk at vi får lagd plass til Bertrand og Van Aanholt. og Luiz KAN spille på høyresiden. Men når Cole gir seg på venstresiden så har vi et problem.

Ut: Bosingwa, Zhirkov, Ferraira

Inn: Bruma, van Aanholt, Bertrand.

Midtbane/ving: Essien, Lampard, Mikel, Ramires, Benay, Malouda, Mikel,(McEhrean)

Synes ikke vår midtbane er like gode lengre, mangler kreativitet og fart, Jeg ønsker å se et Chelsealag som faktisk spiller i lengderetning med fart og tempo. Vi må ha spillere som ønsker å utfordre, og er gode nok til akkurat dette.

Benay har jeg aldri skjønt meg på hvorfor vi kjøpte, men han blir nok en sesong til,

Mikel er fortsatt ung og god(mye skadet)

Ramires har spilt veeeldig bra synes.

Lampard har blitt småtreig,

Essien i form, trenger ikke å si no mer.

Malouda har en bra sesong, men jeg ønsker fortsatt at han skal dra for å lage plass til "våre" nye vinger.

Ut: Malouda

Spiss: Drogba(33)Anelka, Torres, Kalou

Gamle, ingen kreativitet og fart.

Ingen kan matche Drogba`s styrke og målteft dessverre begynner han å bli eldre.

Tåler han å bli benka, får han bli synes jeg men ellers synes jeg han må takke for seg. men vil jo at Drogba skal være med når Chelsea vinner CL neste sesong..

Anelka :( Dessverre vil jeg at han skal ut, spiller lengre og lengre ned på banen enn det jeg vil at han skal gjøre, har en utrolig fart men han vasser litt for mye rundt på banen synes :(

Kalou: Har aldri likt denne spillern, virker som om han ikke forstår hva som skjer på banen, ikke har han teknikk(noe han selv tror :/ Så denne spillern kan bare fyke døra ut, for min del.

Torres er fremtiden i Chelsea, men han er avhenging av raske tekniske spillere som kan matche han og mate han med mål.

Ut: Kalou, Anelka (drogba)

Spillere jeg vil skal komme inn:

Hulk som kan spille på høyresiden(som en innsideangriper)

Har fysikk, langskudd, rask, teknisk.

Neymar på venstresiden, teknisk, rask, målteft.

Kaka fordi han er brasilianer og mye pga Lotti, ja han er oppi åra men tror han kan bidra mye på midtbanen i Chelsea(vårt nye brasilianske lag)

------------Chech

Ivan---TErry---Luiz--Cole

------------Essien

-----Lampard-------Kaka

Hulk----------------------Neymar

-----------Torres--

Og at Lotti for bli, Zola som nye ass.manager, så vil vi vinne både PL og CL med dette.

Men må bare si at dette er noe ønsker meg. Tviler på at det så mye ut og inn av spillere..

Edit: Med dette laget så blir det nok sexyyyyy fotball for Roman hehe..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Aguero til Chelsea

http://atleticomadrid.no/?p=474

Torres og Aguero på topp har jeg ingenting imot, de danner et herlig par sammen..Gjenstår bare å se, om Aguero vil vekk,og Chelsea evt legger inn et bud på han..

Og Neymar til Chelsea er også et ganske godt rykte, seff håper jeg han kommer til Chelsea i sommer.

Aguero--Torres--Neymar??

Hvis dere måtte velge mellom Aguero eller Neymar, hvem vil dere ha valgt?

Kaka er jeg usikker på han om kommer, nå sier han at han vil bli i Spania, enn annen dag så vil han til Chelsea.

ganso til Chelsea?

http://www.crunchsports.com/category/Soccer/Diego-to-Liverpool-FC-Ganso-to-Chelsea-FC-De-Rossi-to-Man-Utd-Thursdays-transfer-round-up-201103240020/

hva synes dere?

får vi Neymar og Ganso til Chelsea, så vil det bli et veldig gøy lag å følge med på til neste sesong..

Andre som har blitt koblet til Chelsea:

Eden Hazard

Edison Cavani

Lukaku

Trenere:

Gus Hiddink

Diego Villas Boas

Hva tror dere skjer i sommer?

hvem går ut? Hvem kommer inn?

Lenke til kommentar

Anelka går garantert ut av klubben, men jeg vil egentlig ikke ha noen nye spisser inn. Sturridge banker på døren etter et supert låneopphold hos Bolton, Drogba holder fortsatt nivået, også har vi Torres... Jeg mener det blir alt for mye med fire spisser som alle kan spille fast for førstelaget til Chelsea; Torres, Drogba, Sturridge og en evt fjerde i Neymar, Lukaku eller Aguero... Ser heller at Chelsea disponerer penger til en ny kreativ midtbanespiller først og fremst, fremfor en ny spiss. Forsvinner Drogba også, blir det hele helt annerledes, men tror og håper han tar hvert fall én sesong til.

E: Ancelotti må bli. Chelsea har gjennom de siste årene hatt alt for mange trenerbytter, klubben trenger ikke enda en i sommer. Ancelotti vant The Double i sin FØRSTE sesong i klubben, og de scoret mer enn 100 mål i ligaen, noe som er rekord. Det ser ut til at hele stallen liker mannen, og det samme kan sies tilbake. Det virker som moralen i gruppen er superb, og Chelsea spiller attraktiv fotball. Chelsea trenger stabilitet, la mannen bli i klubben i flere år fremover.

Kommer det en ny trener i sommer vil det nok bli enda flere utskiftninger, spillerne må bli kjent med en ny trener, det samme må sies om trenerens forhold til spillerne, taktikken vil bli endret osv. Nei denne mannen kan sitte så lenge han bare vil... en annen plass i ligaen året derpå er heller ikke galt.

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å drømme om Aguero til Chelsea..Klarer ikke å la være å lese alle disse ryktene som kommer inn hverdag, dette kommer til å bli en lang sommer..

Hadde det vært opp til meg, hadde laget sett slik ut:

Chech

Innbytter: Delac, Turnbull

Ut: Hilario

Ivan-JT-Luiz-cole

Innbytter: Alex, Bruma, Aanholt, Bertrand

Ut: Bosingwa, Ferraira, Zhirkov

Ramires-Ganso-Essien

Innbytter: Lamps, Mikel, Josh,

Ut: Benayoun,

Aguero-Torres-Malouda

Innbytter: Sturridge, Neymar, Borini

Ut: Anelka, Drogba, Kalou

Hva synes vi?

trist at jeg vil ha ut Drogba, men synd, trist, leit.

Edit: Ser at jeg kun har 23 spillere med meg.

Samspillet i laget føler jeg at vil bli mye bedre, spess mellom Aguero og Torres. Ganso og Neymar :)

Jaja..

Og jo Hiddink som trener..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nå begynner jeg å drømme om Aguero til Chelsea..Klarer ikke å la være å lese alle disse ryktene som kommer inn hverdag, dette kommer til å bli en lang sommer..

Hadde det vært opp til meg, hadde laget sett slik ut:

Chech

Innbytter: Delac, Turnbull

Ut: Hilario

Ivan-JT-Luiz-cole

Innbytter: Alex, Bruma, Aanholt, Bertrand

Ut: Bosingwa, Ferraira, Zhirkov

Ramires-Ganso-Essien

Innbytter: Lamps, Mikel, Josh,

Ut: Benayoun,

Aguero-Torres-Malouda

Innbytter: Sturridge, Neymar, Borini

Ut: Anelka, Drogba, Kalou

Hva synes vi?

trist at jeg vil ha ut Drogba, men synd, trist, leit.

Edit: Ser at jeg kun har 23 spillere med meg.

Samspillet i laget føler jeg at vil bli mye bedre, spess mellom Aguero og Torres. Ganso og Neymar :)

Jaja..

Og jo Hiddink som trener..

Liker at du velger å fylle opp benken med ungdommer. Vi bør derimot ikke benke Frank Lampard. Hadde en litt dårlig slutt-sesong ifjor pågrunn av skader, men åpnet bra. Neymar har vel allerede signert for Real Madrid om jeg ikke tar feil, ellers har jeg en drøm om ett Mourinho-comeback. Under hele hans periode var han hele tiden det lagmedlemmet jeg verdsatte mest ved siden av JT og Lampard. Og når vi snakker om Torres fremtidige makker, høres Aguero spennende ut. De uttrettet blant annet mye i Atletico sammen. Synes uansett Chelsea bør løfte øynene mot en større stjerne, vi snakker tross alt om en erstatter for Didier Drogba. Tenker mer Zlatan-typen om han passer som makker da(?)

Lenke til kommentar

Vil heller ha Lukaku som erstatter for Drogba enn Zlatan..

Neymar ender opp i Madrid virker det som ja, men hva med Aguero?

Aguero og Torres på topp er gull..

Vi får en ny trener neste uke virker det som, skal man tro ryktene og mest sannsynslig så blir det Hiddink..Noe som er helt greit for meg.

Lenke til kommentar

Vilas-Boas er klar. Virker lovende da han fremstår som et stort talent. Allerede vunnet Europa League i en alder av 29 år - sykt spør du meg. Har også en fortid som assistent under Mourinho i Chelsea, så detter virker lovende.

Leste også at han ønsker å ta med seg en gammel elev. Radamel Falcao kobles til Chelsea i følge tv2.

Sjekket han ut på youtube. En fantastisk energisk og god fotballspiller, i tillegg er han fantastisk på hodet også. Minner litt om Tevez spør du meg.http://www.youtube.com/watch?v=MIFoB5sk3Eg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...