Jotun Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) (hvorfor han ikke er bak lås og slå sammen med Khodorkovsky er forøvrig et mysterium Eneste forskjellen er vel hvem han er "venner" med over there... Endret 8. mars 2011 av Jotun Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det finnes da mange mer spennende talenter enn VdW, Pedro Leon og Elia. (i deres respektive posisjoner) og hvorfor skal Roman tenke på fremtiden? Han er desperat etter et CL-trofé, det får man ikke med mediocre 'talenter' som VdW, Pedro Leon og Elia. Jeg føler meg rimelig sikker på at Chelsea vil prøve seg på noen store navn i sommer - kjøpene av Torres og Luiz kan på mange måter bare være et forvarsel på hva som er i vente. Hele spillertroppen skal fornyes, og hva passer da bedre enn en korrupt oligark? (hvorfor han ikke er bak lås og slå sammen med Khodorkovsky er forøvrig et mysterium - Sibneft farsen og mye annet som det stinker av bør holde i massevis. Eneste klubbpresident som når Abramovich til knærne angående snusk må jo være "selveste" Il Cavaliere - det sier egentlig det meste) Pedro Leon er ikke blandt de største talentene på høyre midtbaneplass, men vil være en god investering for å få bredde og konkurranse på denne plassen. Elia og VdW er store talenter og hvis du kan liste opp noen større talenter til disse posisjonene så vær så god(Ja, jeg vet om Gareth Bale, men han vil neppe gå til en rival). Tror jeg dette kommer til å skje i sommer? Nei. Rett og slett av samme grunnlag som du nevner, Abramovitsj er inne i en handlemodus og er desperat etter et CL trofe. Hva jeg ønsker og hva jeg tror er to forskjellige ting. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Personlig så håper jeg at Chelsea kjøper to kjente fremadstormende spillere (av typen Sanchez, Hazard, Lukaku etc.), samt for en gangs skyld gjør noen gode kjøp fra de mindre klubbene og sparer hundrevis av millioner ved å hoppe over mellomleddet (verdiøkningen til Torres og Luiz i Liverpool og Benfica var mildt sagt enorm). Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Ja, men spisser er vel ikke akkurat det vi har behov for i øyeblikket, men hvis vi skal bruke 4-3-3 kan Hazard og Sanchez være gode tilskudd. Synes forøvrig vi bør satse på Sturridge og Kakuta ved siden av Torres i en 4-4-2 formasjon. Forøvrig ønsker jeg meg en arvtager til Lampard også, der tror jeg Miralem Pjanic vil være et godt kjøp. En fremtidig sentral midtbane, i 4-4-2 formasjon, bestående av Pjanic og McEachran er noe jeg virkelig ønsker. Endret 11. mars 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Ny trener? http://mobil.tv2.no/sporten/fotball/england/premierleague/lippi-er-sugen-paa-chelseajobben-3469637.html Ut: Ferraira, Benayoun, Malouda, Kalou, Anelka, Hilario, Inn: Hazard hadde jeg DIGGA å få inn på laget, men har hørt no rykter om at han vel heller til Arsenal? Prisen ligger vel rundt 200? Sanchez tror jeg blir for dyr, men jaa hadde likt å se han på laget. Heller ha Lukaku enn Neymar,.Hvis vi evt skulle velge noen av dem :/ Hamsik http://www.caughtoffside.com/2011/03/15/chelsea-close-to-agreeing-30m-deal-to-sign-napoli-playmaker-marek-hamsik/ paulo Henrique(Ganso)http://www.totalfootballmadness.com/2011/01/17/chelsea-to-launch-25-million-bid-for-paulo-henrique-ganso/ Jaja lov å drømme, og hvor troverdig disse kildene her er, tør jeg ikke å si. Edit: Sturridge, Josh, Kakuta, og og han venstrebacken Bertrand het han ik det? Burde seff satset mer på. Endret 14. april 2011 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Her er det bare å selge unna og få inn nytt daukjøtt..... Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hvis du mener Lukaku, Hazard og Ganso er daukjøtt så får vel det være din mening. Jeg er ikke så veldig giret på tanken om å skaffe noen av dem akkurat nå. Vi har det vi trenger av angripere og jeg vil heller ha Pjanic som Lampard sin arvtager. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ut: Ferraira, Benayoun, Malouda, Kalou, Anelka, Hilario, Er ikke Malouda, Kalou og Anelka stallfyll, da? Benayoun har vel ikke fått en ordentlig sjanse til å vise seg frem, så blir ikke overrasket om han får en sesong til i London. Ellers er vel Malouda ganske bra å ha i stallen, men hvis dere har planer om å selge fyren så må det nok skje i sommer hvis dere fortsatt vil ha penger for han. Fikk et lite sjokk da jeg googlet nettopp og fant ut at franskmannen fyller 31 år i juni. Trodde han var maks 83-modell. Og hva med Kalou? Han har ikke det som skal til? Anelka har - i likhet med Malouda og Drogba - rundet 30 år, men er vel fortsatt stallfyll? Har ikke han hatt en rimelig grei sesong? Tipper Chelsea blar opp enorme summer for Sanchez i sommer. I følge Tor-Kristian Karlsen er det speidere fra Chelsea som følger han veldig tett og han sa vel på Twitter for en stund tilbake at han trodde London-klubben ble neste stoppested for unggutten. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Benitez interessert i Chels jobben, haha aldri i livet om jeg vil ha den fyren her. Lotti bør bli. http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/-benitez-interessert-i-chelseajobben-3476427.html neymAr har også blitt linka til Chelsea, enten Barca, Juve eller Chelsea har fyren sagt. Hva syns vi om Kaka til Chelsea? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Vil hverken ha Benitez, Neymar eller Kaka på Stamford Bridge. Ancelotti er vel det beste alternativet vi har per dags dato, vi har alt for mange spisser i stallen til at Neymar vil utgjøre en stor forskjell og Kaka vil sansynligvis bare ha en dalende kurve prestasjonsmessig i årene som kommer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det hadde dog vært litt artig å sett hva Benitez hadde handlet inn med ubegrensede midler. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 40 millioner pund for Bale. http://fotball.smp.no/england/article199074.ece Hazard http://www.caughtoffside.com/2011/02/12/chelsea-make-approach-for-19m-playmaker-eden-hazard-video-evidence/ Har sansen for denne spilleren her. http://www.tribalfootball.com/articles/chelsea-preparing-bid-benfica-star-fullback-fabio-coentrao-1515761 Høyreback, venstreving, midtbanespiller er Chels ute etter.. http://www.tribalfootball.com/articles/chelsea-owner-abramovich-plans-splash-out-three-key-positions-1593781 Pjanic for 150,- http://www.caughtoffside.com/2010/11/16/chelsea-plan-move-for-lyon-playmaker-miralem-pjanic/ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Å spekulere i spillere inn/ut blir for meg en smule meningsløst da det fremdeles er uavklart hvem som kommer til å styre oljetankeren neste sesong. Men, det er jo ustyrtelig morsomt å leke FM på nettfora. Det er per dags dato tre spillere jeg ikke ville sagt nei takk til og det er Sanchez, Hamsik og Neymar (naturligvis utopisk å anta at mer enn én slik spiller blir kjøpt). Førstnevnte spiller i den posisjonen som har vært akilleshælen til Chelsea denne sesongen, mens Neymar kanskje er den mest lovende unge spilleren i verden akkurat nå. Hamsik virker på sin side å være en god erstatter for Lampard, som trolig har sett sine beste dager. Chelsea har høyst trolig verdens beste dekning på høyreback, så jeg synes at ropene etter VdW og lignende er noe ubegrunnet. Dersom det fremdeles er mulig å få penger for den særs usympatiske (men effektive) trioen Drogba/Anelka/Malouda så bør dette vurderes på det aller sterkeste. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Føler i grunn at stallen vår er sterk som den er for øyeblikket, men vi skulle kanskje hatt noen flere rene vinger og ferre spisser dersom vi skal fortsette å operere i en 4-3-3 formasjon, noe som vi har vist er vår klart sterkeste formasjon. Senior Hazard hadde da ikke vært dum å se på brua. Endret 27. april 2011 av Big Boi Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) 2012/2013 laget, noe jeg drømmer om ----Chech Ivan--Terry---Luiz--Cole --Ramires--Essien--Hamsikeller Pjanic Sanchez eller Hazard--Torres--Sturridge Så har vi Kakuta, Bertrand, Josh Mc som bør få flere innhopp.. Endret 27. april 2011 av PrettyBoy Lenke til kommentar
fnats Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 *Kremt* Prettyboy, tenker du på overganger to sesonger fra nå? Men ellers er jeg enig, vi trenger en ny og ren høyreving i og med at Chelsea ikke har rene høyrevinger og fungerer best i 4-3-3. Sanchez? Ser gjerne at Anelka forsvinner til sommeren... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 *Kremt* Prettyboy, tenker du på overganger to sesonger fra nå? Men ellers er jeg enig, vi trenger en ny og ren høyreving i og med at Chelsea ikke har rene høyrevinger og fungerer best i 4-3-3. Sanchez? Ser gjerne at Anelka forsvinner til sommeren... Dette er bare noe jeg drømmer om, men ja vi trenger en høyreving, Hazard eller Sanvhez er mer en gjerne velkomne..Syns også vi trenger en midtbanespiller som skal ersatte Lamps.. Anelka Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Vi trenger vel en erstatter for Lampard snart, som du sier, men han er ingen lett spiller å erstatte. Han kommer til å være et savn i mange år. Jeg ser for meg at enten Josh McEachran eller denne karen kan bli gode nye alternativer på midten: http://www.youtube.com/watch?v=4zOoSHKTLKk Endret 28. april 2011 av Big Boi Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Josh ekke dum han Slenger ut flere rykter jeg: De Rossi Tviler sterkt på at han fyren her forlater Roma, hørt også no rykter om at de skal få nye eiere som skal spytte inn penger? Dessuten så har vi nok den type spillere. Endret 28. april 2011 av PrettyBoy Lenke til kommentar
fnats Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Tviler på at en slik overgang går gjennom. Tror nok man aldri får se De Rossi i engelsk fotball. Pjanic eller Pastore med andre ord... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå