Adriwen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Chelsea skal kvitte seg med 3-4 spillere og få inn 3-4 spillere som erstattere. UT: Hilario Ferreira Ballack INN: Lennon Agüero Torres Så beholder vi Deco og Belletti og unngår ett fjerde kjøp for å gi ungutta èn sjanse større. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Adriwen: Har du lenker til disse ryktene? Fordi eg oppdaterer ikkje førstposten med mindre det er rykter fra pålitelige kjelder Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Bruce Buck sier at klubben skal hente inn 3-4 spillere og selge 3-4 spillere. Ribery har forlenget kontrakten med Bayern. David Villa har dratt til Barcelona Sergio Aguero vil selv til Chelsea men han har ikke fysikken Bosingwa var strålende før han ble skadet. Hvorfor skal han ut? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Kan jo fjerne Villa fra førsteposten ettersom han har blitt solgt til Barcelona. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Han er ikke det. Overgangsmarkedet er ikke åpent. Så hvis man kan selge selv når overgangsvinduet er stengt så er ikke jeg fotballsupporter lengre. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ok, skjønte overhodet ikke hva du mente med det. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hvis alle rykter er sanne så drar og kommer følgende spillere: UT: Belletti - Brasil/Italia Ferreira - Portugal/Legger opp Ballack - Tyskland Deco - Brasil/Portugal Hilario - Spania/Brasil/Portugal/Italia Lampard - Italia Drogba - Italia J. Cole - Italia A. Cole - Italia Essien - Italia INN: Torres Lennon Modric Benayoun Milner Aguero van der Vaart (i evnt. Byttehandel med Ballack & Deco) Benzema ÅÅÅ!!! Som jeg elsker Silly Sesason og The Sun. (!) Eneste rykter som har blitt til overganger nå, eller skal bli, er: Milner (fra) Aston Villa (til) Manchester City Villa (fra) Valencia (til) Barcelona Zigic (fra) Valencia (til) Birmingham Det er så god underholdning med dere som tar alle rykter så utrolig alvorlig, spesielt i Silly Season :-) Lenke til kommentar
JRL Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 "van der Vaart (i evnt. Byttehandel med Ballack & Deco) hoho Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Tidligere skulle Van der Vaart kjøpes av Inter og selges til Chelsea for penger og Drogba, Lamps og en til.... Husker ikke helt. Går inn en plass og ut en annen.... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg har hørt at Drogba skall spille fotball i indre mongolia, og at Chelsea skal erstatte han med Christian Vieri og Tore Andre Flo. Ellers skal Higuita ta over keeperplassen, for å få litt underholdning mellom stengene. Forsvaret blir drastisk endret, og på midten skal vi spille med juniorer neste år - siden Mourinho skal kjøpe opp samtlige midtbanespillere. Jeg har ikke kilder, men jeg har snakket med både Roman og Carlo - så det så! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det går også rykter om at postere av useriøse og/eller spamposter vil får en reaksjon fra mods/admin.. ^^ Noen søppelposter slettet. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ancelotti bekreftet på en pressekonferanse forrige uke om at ingen skal inn, og av de som skal ut, så blir det bare utlån. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Vi bør få ut litt gammelt daukjøtt og satse på å forynge stallen vår. Overganger: Ut: Ferreira, Malouda, Alex, Anelka, Drogba Inn: Van der Wiel, Elia, Pedro Leon Stallen etterpå (4-4-2): Keeper: Cech, Turnbull og Hilário Høyreback: Bosingwa og Van der Wiel Stoppere: Ivanovic, Terry, Luiz og Bruma Venstreback: Cole og Van Aanholt Venstre midtbane: Zhirkov og Elia Sentral midtbanee: Lampard, Essien, Banayoun, Mikel og McEachran Høyre midtbane: Ramires og Pedro Leon Angripere: Torres, Sturridge, Kakuta og Kalou Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ut: Ferreira, Malouda, Alex, Anelka, Drogba Inn: Van der Wiel, Elia, Pedro Leon Er dette rykter? Kilder? Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det er slik jeg kunne foretrekke sommerens overgangsvindu. Ikke vits i å lage en helt ny tråd. Chelsea vil ha Torres Jeg ler megi hel :!: Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Den troppen der holder kanskje til topp 6. Knapt. Og Van der Wiel, Elia? Hva slags vurderingsgrunnlag har du? Endret 7. mars 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Den troppen der holder kanskje til topp 6. Knapt. Jo, jeg ønsker det slik. Anelka og Drogba er på vei nedover og det er gunstig for oss å selge dem nå som vi kan sitte igjen med en slum med penge, dessuten blokkerer de for unge talenter som Sturridge og Kakuta som nok vil blomstre før eller siden om de får sjansen. Det samme gjelder Malouda, som spiller i en posisjon hvor Zhirkov er yngre og bedre. Vi bør kjøpe Elia for å få brede og konkurranse på den plassen. Vi behøver ikke Alex i og med at vi allerede har 3 gode midstoppere, så kan vi ha et ungt talent i Bruma i tilegg. Ferreira er den klareste spilleren vi bør kvitte oss med. Vi kommer nok ikke til å kjempe i teten i begynnelsen, men det er en invistering for fremtiden. Bruma, Sturridge, Kakuta, Van Aanholt og spesielt McEachran bør få sjansen. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Gregory Van der Wiel er et lovende nederlandsk talent som spiller som høyreback på landslaget. Han er rask, har en god passningsfot og er en angrepsvillig back på lik linje med Bosingwa og Cole. Hovedgrunnen til at vi bør få han inn er for å skape konkurranse og bredde på høyrebackplassen. Det samme gjelder Elia og Zhirkov. Endret 7. mars 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Det finnes da mange mer spennende talenter enn VdW, Pedro Leon og Elia. (i deres respektive posisjoner) og hvorfor skal Roman tenke på fremtiden? Han er desperat etter et CL-trofé, det får man ikke med mediocre 'talenter' som VdW, Pedro Leon og Elia. Jeg føler meg rimelig sikker på at Chelsea vil prøve seg på noen store navn i sommer - kjøpene av Torres og Luiz kan på mange måter bare være et forvarsel på hva som er i vente. Hele spillertroppen skal fornyes, og hva passer da bedre enn en korrupt oligark? (hvorfor han ikke er bak lås og slå sammen med Khodorkovsky er forøvrig et mysterium - Sibneft farsen og mye annet som det stinker av bør holde i massevis. Eneste klubbpresident som når Abramovich til knærne angående snusk må jo være "selveste" Il Cavaliere - det sier egentlig det meste) Endret 7. mars 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå