cFc Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hva faen skal vi med Maicon? Ivanovic er soleklar på backen. Føler at laget er komplett, kun muligens et Kalou/Aguero skifte som kunne vært på sin plass. Når Essien kommer tilbake fra skade og tar rollen til den eldrene Ballack som da blir en fantastisk back-up, så trenger vi ikke stort Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Spørs om Ballack forblir Chelsea spelar neste sesong. Kunne godt tenke meg ein ny midtbanespelar i sin beste alder (25-27). Få ned alderen på midtbanen! Lenke til kommentar
cFc Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Lampard + Essien er jo greit. Essien er 28, kan heller vente et år å så få inn en unggutt når Lampard vil ha litt pauser i kampene, nå har han og Essien førsterett på alle kamper og kjøper vi inn en ungutt på sentralt så blir det vanskelig for gutten å spille seg inn om vi spiller som idag. Selvfølgelig går det ann å spille med 3 på midten, og at vi får inn en spiller som er mer komplett en Mikel gjør meg ikke imot. Marek Hamsik kanskje? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Satser på at Ancelotti fortsetter med ein 4-3-3 formasjon med Essien og Lampard selvskrevne på midten. Da blir det rom for Mikel/ny midtbane. Hamsik er ingen dårlig ide og eg har ingenting i mot at han kommer til klubben. Om Ancelotti henter inn ein ny spiss eller ikkje veit eg ikkje. Men trur klubben hadde trengt det. Å fortsette med Anelka, Kalou og Drogba holder ikkje i lengden. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Barca tilbyr Zlatan til City og Chelsea Zlatan i Chelsea drakt neste sesong? Fortell din mening! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ja det hadde vært fantastisk! Drogba og Zlatan på topp. Da snakker vi sympatisk spisspar :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Begge to er duster og primadonnaer på banen, men svært elskverdige utenfor. Forsåvidt ganske like, sånn sett. Men nei. Zlatan er god, men tror ikke han hadde slått til i Premier League. 1 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Men nei. Zlatan er god, men tror ikke han hadde slått til i Premier League. +1 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Barcelona vil heller hente Torres/Villa står det. Er ikke Villa klar for madrid da? Høres ut som vissvass i mine ører. Neitakk til en aldrende primadonna, heller Aguero eller lignende! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Har ikkje hørt noko om at Villa er og Madrid... Har hørt om Barca og Villa, though. Enig. Hent ein spelar som Aguero istedet som har fremtida fremfor seg. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Pato, Aguero, Hamsik, Gourcoff, er navn jeg kunne ha tenkt på meg på Chelsea laget. Hvilke spillere som vil passe inn er jeg litt usikker på. men Gourcuff kunne ha tatt den offensive midtbanen, og PAto eller Aguero på topp. Ellers synes jeg laget er ganske komplett. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Torres har vært linket til klubben i ei tid nå. Torres og Drogba på topp Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Har null tro på Torres i Chelsea. Det kommer ikke til å skje. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hvis Barca får solgt Zlatan, så kan jeg se for meg at Torres drar til Barca,.Men til Chelsea skjer ikke, men ja han er velkommen. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Trur ikkje Torres går til Barca. Barca er meir villige til å hente Villa, som er ein minst like god spiss, til halvparten av prisen (rundt 300mill). Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Tja. Selger de Zlatan så kan de ha behov for både Villa og Torres. Så har du Messi rett bak de to i en fri offensiv rolle, også har du Fabregas(hvis de får han), Iniesta og Xavi på midtbanen. Henry kommer jo til å forlate Barca ifølge ryktene, så da holder det ikke med bare Villa. De har så klart Bojan i bakhånd også. Torres kommer aldri til å havne i Chelsea. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Dette er ikke tullerykter (nå er jeg stolt) UT: Hilario Belletti Ferreira Ballack Deco Anelka INN: Agüero F. Torres Lennon Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hva med å linke til kildene når du først er stolt? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Anelka skal ingen steder, har jo for litt siden signert en ny kontrakt som går ut sesong 2013. Men J.Cole, Deco, Ballack er muligens på vei ut ja. Edit: Og at Torres kommer til Chelsa, tvilker STERKT på at dette ikke skjer. Endret 25. mai 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå