Gå til innhold

Ryktetråden - Rykter inn og ut

Sovende Panda

Anbefalte innlegg

Hva faen skal vi med Maicon? Ivanovic er soleklar på backen. Føler at laget er komplett, kun muligens et Kalou/Aguero skifte som kunne vært på sin plass. Når Essien kommer tilbake fra skade og tar rollen til den eldrene Ballack som da blir en fantastisk back-up, så trenger vi ikke stort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lampard + Essien er jo greit. Essien er 28, kan heller vente et år å så få inn en unggutt når Lampard vil ha litt pauser i kampene, nå har han og Essien førsterett på alle kamper og kjøper vi inn en ungutt på sentralt så blir det vanskelig for gutten å spille seg inn om vi spiller som idag. Selvfølgelig går det ann å spille med 3 på midten, og at vi får inn en spiller som er mer komplett en Mikel gjør meg ikke imot. 

Marek Hamsik kanskje?

Lenke til kommentar

Satser på at Ancelotti fortsetter med ein 4-3-3 formasjon med Essien og Lampard selvskrevne på midten. Da blir det rom for Mikel/ny midtbane. Hamsik er ingen dårlig ide og eg har ingenting i mot at han kommer til klubben. Om Ancelotti henter inn ein ny spiss eller ikkje veit eg ikkje. Men trur klubben hadde trengt det. Å fortsette med Anelka, Kalou og Drogba holder ikkje i lengden.

Lenke til kommentar

Pato, Aguero, Hamsik, Gourcoff, er navn jeg kunne ha tenkt på meg på Chelsea laget. Hvilke spillere som vil passe inn er jeg litt usikker på. men Gourcuff kunne ha tatt den offensive midtbanen, og PAto eller Aguero på topp. Ellers synes jeg laget er ganske komplett.

Lenke til kommentar

Tja. Selger de Zlatan så kan de ha behov for både Villa og Torres. Så har du Messi rett bak de to i en fri offensiv rolle, også har du Fabregas(hvis de får han), Iniesta og Xavi på midtbanen. Henry kommer jo til å forlate Barca ifølge ryktene, så da holder det ikke med bare Villa. De har så klart Bojan i bakhånd også.

Torres kommer aldri til å havne i Chelsea. :cool:

Lenke til kommentar

Anelka skal ingen steder, har jo for litt siden signert en ny kontrakt som går ut sesong 2013.

Men J.Cole, Deco, Ballack er muligens på vei ut ja.

Edit: Og at Torres kommer til Chelsa, tvilker STERKT på at dette ikke skjer.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...