Gå til innhold

Ryktetråden - Rykter inn og ut

Sovende Panda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger forsåvidt ikke å lese hele navnene om du vil. Men det er nå det spillerne heter, spillerne ''heter'' ikke etternavnene sine?

1. Keeper = Petr Cech - 27 år

2. Keeper = Henrique Hilario - 33 år

3. Keeper = Ross Turnbull = 22-23?

4. Keeper = Rhys Taylor = under 21

Poenget er ikke direkte mot alderen, men at Henrique Hilario har bare få år igjen av karrieren, han vil på en måte føle seg brukt hvis vi selgern som 35 åring, 1 aktuellt år før han kanskje ville legge opp. Så hvorfor ikke låne han ut etter selge og satse på unge Ross Turnbull som 2. Keeper, ''mye'' yngre og NESTEN like god. Rhys Taylor på Reservelaget igjen etter utlånet til Q.P.R. hadde vært strålende, ett fremtidig talent. Ville gjerne sett Bologna sin ungkeeper Andrea Viviano i Chelsea FC.

Lenke til kommentar

Er da bare å se på alle trådene her. Det brukes utelukkende etternavn, evt. fornavn eller forbokstav + etternavn hvis to heter det samme (f. eks. A. Cole og J. Cole), fordi det er lett å lese. Så for din egen del (folk ser ikke på deg som rar) og alle andres, skriv på den måten.

Nok om det. Det der er jo ikke rykter. Det er hva du mener vi bør gjøre.

Lenke til kommentar
Eg hører rykter om at Malouda er på vei ut.

Florent Johan Malouda er på ingen måte på vei ut! Vet at Carlo Ancelotti kom til Chelsea Football Club med ambisjoner om å spille ett mere sentralt og midtstilt spill uten vinger. Men Florent Johan Malouda har virkelig storspilt denne sesongen, synd at han er så overdrevet overtroisk at han bytter sveis hvis en kamp går dårlig og beholder den samme hvis kampen gikk bra.

Tullball. Lese rundt innleggene og ikke bare sitere vilt på månedsgamle innlegg. Det blir for dypt for deg.

Lenke til kommentar

Blåser i RYKTER når det kommer til M. Johan Malouda, han har storspilt, Carlo A. sa at han kom til å bli solgt når han ble ansatt, men Carlo A. har gitt han èn sjanse, og den beholdt han bra, nå spiller han fast på banen igjen, som ving... Tviler på at en Manager selger en spiller fordi han var dårlig FØR.

Lenke til kommentar
Blåser i RYKTER når det kommer til M. Johan Malouda, han har storspilt, Carlo A. sa at han kom til å bli solgt når han ble ansatt, men Carlo A. har gitt han èn sjanse, og den beholdt han bra, nå spiller han fast på banen igjen, som ving... Tviler på at en Manager selger en spiller fordi han var dårlig FØR.

Hjelpe meg.... Du forstår ikke all verdens du? :!:

Lenke til kommentar
Jeg diskuterer rykter, jeg har kontakt med Carlo I.R.L. men han har bare hørt på rådet mitt om å kjøpe Ross Turnbull, det var ett bomkjøp sa han, så han vil ikke kjøpe Andrea Viviano.

Jeg er den personlige assistenten til Sir Alex Ferguson, også var det jeg som egentlig kjøpte inn Van Der Sar! Helt sant altså!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvorfor? Vis Torres må gå, så er Chelsea ganske sannsynlige i min mening vis han vil være i England enda.

Det er to kandidater i England som har råd til Torres, Chelsea og City. Da er det mye bedre for Liverpool å selge til Chelsea istedenfor City. Bedre for Torres også.

Jeg hadde iallefall ikke tatt sjangsen ved å selge Torres til en direkte rival om CL plassen.

Når det er sagt tror jeg ikke Torres går til et annet lag i England.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...