Sovende Panda Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) RYKTETRÅDEN - Rykter inn og ut Rykter inn Sergio Leonel 'Kun' Agüero del Castillo Posisjon: Angrep Klubb: Atletico Madrid Alder: 21 Nasjonalitet: Argentina Pris: 50 millioner PUND ( 468.350.329 millioner NOK) Frank Ribery Posisjon: Ving Klubb: Bayern Munchen Alder: 26 Nasjonalitet: Frankrike Pris: 65 millioner Euro pluss Jose Bosingwa (552.547.661 NOK) Rykter ut José Bosingwa da Silva Posisjon: Høyreback Alder: 27 Nasjonalitet: Portugal Pris: I bytte mot Frank Ribery Har du hørt om flere rykter? Post dem i denne tråden med en link så skal jeg oppdatere tråden! Endret 26. mai 2010 av Mutu Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg tipper at Ribery kommer til å være en het potet denne vinteren. Personlig så mener jeg at han overhodet ikke er verdt prisen (som høyst trolig ligger rundt 400 millioner) Agüero er interessant, men ikke for mer enn 300 millioner. Håper Chelsea heller bruker pengene litt mer fornuftig og satser videre på ungguttene. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nå begynner jeg å misslike Aguero... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Mislike han på grunn av det som står der? I mine øyne står det stor respekt over uttalelsene Aguero kommer med i artikkelen du linker til. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 ja, men nå er det jo sånn at de som ikke er i sin egen klubb, blir misslikt, det samme skjer med Ronaldo, hvis han f.eks hadde kommet til Chelsea, hadde jeg sluttet å kalle han en homse. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Skjønner ikke helt hva du mener, men er fortsatt av den oppfatning av at det står respekt av uttalelsene, lojalitet er mangelvare hos alt for mange fotballspillere. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Fint initiativ Mutu, men tråden bør endre navn. "Silly Season" er vel strengt tatt navnet på sommer-halvåret da det ikke spilles fotball (og ellers er dårlig med nyheter). Transfer-tråden er et bedre navn. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Tenkte me kunne ha ein tråd til rykter og ein til bekreftede overganger. Men kan godt ha alt i samme tråd. Men hvis det bare er ryktene bør vel tråden strengt tatt hete Transferrykter? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg synes vi skal ha en transfer-tråd. Under den forutsetningen at førstepost er oversiktlig og grei (på hva som er rykter og hva som ikke er det), samt at brukerne selv er flinke til å nevne dette for å gjøre jobben enklere for trådstarter. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Enig i at tråden rett og slett bør hete ryktetråden. Silly season er da sommerferien, og er et uttrykk som ikke bare brukes om fotball. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Då har tråden endret navn. Er det bare Aguero som er koblet til Chelsea p.d.d.? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ribery er vel den mest åpenbare... Har hørt no rykter om en engelsk up and coming midtbanespiller fra Everton. Rodwell eller noe. Og så Silva og Villa. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Mye bedre navn. Agüero har vel avkreftet ryktene? Ellers så kobles vi naturligvis til Villa og Ribery. Damn it: Herr Brun var før meg... sånn går det når en er på jobb og må andre ting innimellom Endret 29. november 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Då er tråden oppdatert med alle dei aktuelle ryktene. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Villa til Chelsea hadde vært helt konge..Drogba og Villa på topp, garanter mange mål.. Eller Ribery på høyrekanten...eller begge spillerne i Chelsea, ok nå drømmer jeg..Men jeg tror vi har større sjans for å få tak Villa enn Ribery..Ville også foretrukket Villa enn Ribery, med tanke på formasjon vi spiller også har vi jo Cole på høyrekanten, eller hva? Yaya Toure til Chelsea? http://msn.tv2sporten.no/fotball/spania/-y...ea-3037035.html Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Han tror han får mer spilletid i Chelsea? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Toure kan lite sannsynlig være eit kjøpsobjekt for Chelsea. Men kan godt tenke meg City finner fram lommeboken. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Vi har Mikel og Essien. Har på ingen måte bruk for Yaya Touré. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Suarez og Rodwell? Suarez er en spiller jeg har ønsket lenge i Chelsea, så håper det er hold i ryktene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hmmmm. Skeptisk til Suarez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå