GCardinal Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Det betyr at vi år, som hvert år, kommer til å ha julekalender som starter 1. desember, der du kan vinne flotte premier hver dag. Skriveleif der, mangler i etter vi Endret 30. november 2009 av GCardinal Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 *snufs* Får heller ikke være med... Enda jeg bestikker både Are og Erik jevnlig med snop og pingviner. Det er et hardt liv! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Edit: Tom, har du kjeller? Mørk, med en bordlampe og en solid stol? Jeg bor i en kjeller Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Da kan vi torturere Are og Erik (høres ut som et varieteshow. ) der om de bytter logoen. Lenke til kommentar
cc Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg for min del sender kun inn når det er premier jeg kunne tenke meg å bruke. Er premien noe jeg ikke ser egen nytte av, da overlater jeg vinnersjansene til andre trengende. Men åpner hver eneste luke. Og koser meg med det. Samme her, ålreit strategi det. Krysser fingra for at en barmhjertig sjel lager en oppsummering over tilbud/kalendere lik denne i år også. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Høh! Hvordan tror du det er å LAGE den 'dømrade greia hvert år, og innhente gevinstene, og sende dem ut - uten å få være med?Du får i hvert fall være med å lage kalenderen... :-( Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da kan vi torturere Are og Erik (høres ut som et varieteshow. ) der om de bytter logoen. Hva er vitsen; da blir det ikke flere frilans oppdrag på oss ... Apropos det - vi som frilansere har vel strengt tatt ikke lov til å være med; eller regnes vi ikke som ansatte tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Apropos det - vi som frilansere har vel strengt tatt ikke lov til å være med; eller regnes vi ikke som ansatte Jeg har i hvert fall alltid sett det slik, men for all del - jeg deltar gjerne i konkurransen :-D Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Typisk å ikke kunne delta... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Så mange ganger jeg har prøvd å vinne photoshop uten lykke, så i dag må jo bli dagen lykken og flaksen slår inn Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg likte det siste spørsmålet. Lurespørsmål Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 det er vel lov at hele familien deltar på konkuransen? Da tror jeg dere må stemme samlet,ip adr. blir vel loggført så man ikke kan stemme mer en en gang eller noe sånt. Hva om man svarer fra et offentlig nettverk, skole ol? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da kan vi torturere Are og Erik (høres ut som et varieteshow. ) der om de bytter logoen. Hva er vitsen; da blir det ikke flere frilans oppdrag på oss ... tom Er det ikke slikt man kaller tarifforhandlinger? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Så lenge man ikke har en pågående kontrakt med oss, kan man delta. Tenker jeg vi sier. Trur eg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det siste spørsmålet var tricky. Jeg klarer å finne et svar, men det er ikke et av alternativene Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Så lenge man ikke har en pågående kontrakt med oss, kan man delta. Tenker jeg vi sier. Trur eg.Tja, noen kontrakt har jeg vel aldri sett. Men greit, jeg skal ikke krangle - da deltar jeg for fullt denne julen (så kan jeg passe på å ikke skrive noe for dere før etter nyttår ;-) Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det siste spørsmålet var tricky. Jeg klarer å finne et svar, men det er ikke et av alternativene Det er lurespørsmål: Hvor mange ganger har Akam hatt julekalendere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det er lurespørsmål: Hvor mange ganger har Akam hatt julekalendere Zank you =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg