Gå til innhold

Kamptråd - Portsmouth vs Manchester United

Old Game

Man of the match:  

61 stemmer

1. 1. Lagets beste spiller mot Portsmouth

• Kuszczak
      29
    • Neville
      1
    • Evra
      1
    • Brown
      0
    • Vidic
      2
    • Giggs
      6
    • Carrick
      1
    • Scholes
      0
    • Fletcher
      0
    • Valencia
      7
    • Rooney
      13
    • Anderson (innbytter)
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen. Jeg må gjenta, fy faen. Virker som om dommerne leter etter noe å dømme på mot United. Hvis den lille holdinga fra Vidic skal være straffe, skal det bli dømt straffe annenhver gang ballen nærmer seg boksen. Er faen meg like mye frispark for United pga holdingen av Piquionne i armen til Vidic. Og det Canal+ kommentatorene, again, fy faen. Legg dere.

Lenke til kommentar

Det her er noko av det mest patetiske eg har sett på lang tid. Andreomgang mot Besiktas var dårleg, men då var halve laget i ungdomsskulealderen. Ein skulle for faen ikkje trudd det var godt betalte fotballspelarar som hadde blitt sendt utpå der. Greit at Pompey har fått ny sjef, men det er nå absolutt ikkje det som gjer at vi sliter. Vi manglar fullstendig vilje og innsats til å gjere noko som helst. Det er altfor dårleg jobbing i midtbaneleddet og det ser jo ut som at vi har fått fire spelarar utvist, ettersom Pompey gang på gang skaper overtal, både i midten og på kantane. Eg var skuffa over det unggutane leverte på onsdag, men dette er mykje, mykje verre. Einaste grunnen til at vi ikkje ligger under med eit par mål, er at vi for ein gongs skuld møter eit lag som er mindre effektive enn oss sjølv.

451 har iallefall ikkje fungert ein cm, og at vi må få inn ein Berbatov ganske snart, det er det lite tvil om. Sjølv når vi prøvar å komme kjapt framover, så er det berre ein spelar i feltet, og han blir det nesten umulig å spele på, ettersom han til ei kvar tid er oppdekt av tre-fire mann. Spelarane våre ser til tider ut som at dei ikkje har så lyst å vere utpå bana og då kan dei strengt tatt berre bli igjen i garderoben, for det som blir levert i dag ser meir ut som noko ein middelhavsfarar kunne finne på å drive med. Vi må ha mykje større aggresjon i midtbaneleddet, Rooney må få bedre støtte framover og så må vi slutte med alle dei komplett idiotiske feila vi gjer gang på gang.

Eg likar ikkje å slakte laget, men å spele så dårleg mot eit lag som Pompey, det høyrer ingen plass heime. Håper vi får sjå ein heilt annan innsats og vilje i andre omgang, ellers så vil dette gå ned i historiebøkene som enda eit flaut tap for motstand som skal vere overkommeleg.

Lenke til kommentar
Midtbanen vår (med 5(!!) mann) blir periodevis totalt rævkjørt av PLs jumbolag. Dette holder ikke.

Der er problemet. Scholes, Carrick OG Fletcher på banen samtidig virker ikke. Ut med Carrick, inn med Berbatov, og så klassisk 4-4-2 ut kampen.

JA! Vi kælker på Rooney som løper alene. Kampen skriker etter Berba

Endret av SpencerReid
Lenke til kommentar
Midtbanen vår (med 5(!!) mann) blir periodevis totalt rævkjørt av PLs jumbolag. Dette holder ikke.

Der er problemet. Scholes, Carrick OG Fletcher på banen samtidig virker ikke. Ut med Carrick, inn med Berbatov, og så klassisk 4-4-2 ut kampen.

Synes vi burde beholde Carrick, ut med Fletcher. Han har vært overraskende svak i dag, veldig passiv til tider. Han tok seg riktignok opp siste 20.

Lenke til kommentar
^For meg så det ut som at hånden var i en meget "unaturlig" posisjon, og da mener jeg det er straffe.

Var skulderen ute av ledd? :)

"Unaturlig posisjon" brukes ofte av kommentatorer og eksperter, uten at det er veldig beskrivende. En arm med litt knekk i albuen er plutselig "unaturlig posisjon" når en spiller blir truffet av Roberto Carlos fra 2 meters avstand.

Før i tiden sa man at ball søkte hånd og hånd søkte ball.

Lenke til kommentar
Fletcher har vært mykje betre enn Carrick. Eg håpar på at berba kjem inn for Carrick. Eventuelt Giggs og gå over til 4-3-3

Ikke Giggs. Vi kan ikke ha de samme tre på midten, og Valencia kan ikke spille i en formasjon med tre på topp. Carrick som må av, evt. Fletcher.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...