Gå til innhold

Kamptråd - Portsmouth vs Manchester United

Old Game

Man of the match:  

61 stemmer

1. 1. Lagets beste spiller mot Portsmouth

• Kuszczak
      29
    • Neville
      1
    • Evra
      1
    • Brown
      0
    • Vidic
      2
    • Giggs
      6
    • Carrick
      1
    • Scholes
      0
    • Fletcher
      0
    • Valencia
      7
    • Rooney
      13
    • Anderson (innbytter)
      1

Anbefalte innlegg

Skulle ønske vi kunne bytte 11 spillere i pausen. Dette blir et enkelt ligamesterskap for Chelsea og det kan dere quote meg på i Mai. Fyttigrisen så dårlig vi er. Jeg er ekstermt provosert over hvor dårlig vi for tida. Har egentlig spilt søppelfotball et årstid.

M. Carrick, dra ditt pepperen gror. Faen så ubrukelig han er.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han spiller?

Er Valencia skadet?

Nei, hvordan det?

Han sitter jo ikke på benken :shrug:

Og han er hvertfall ikke på banen.... Jesus.

Det er fordi han springer rundt ute på bana :p

Sorry, jeg som dreit meg ut :p Skal ikke gjenta seg...har seg sånn at jeg kun har NRK, så får ikke sett kamper for tida...

Lenke til kommentar
Klart det var kontakt. Men det er kontakt i samtlige situasjoner innenfor boksen i PL.

Det der er en latterlig sammenligning som faller på sin egen urimelighet. Vidic holder ikke så mye at det forstyrrer nevneverdig, slikt skjer flere ganger i feltet i løpet av nesten alle kamper uten at det dømmes på det. Rooney får et spark på beinet innenfor straffefeltet, det er en soleklar straffe og kan ikke sammenlignes med straffen som Pompey fikk.

[edit] Når det er sagt har jeg ingen problemer med å innrømme at vi er elendige i første omgang og må heve oss for å fortjene å vinne.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
What? Får vi ikke sett hands-sitausjonen i reprise engang?

Uten å ha sett den i reprise synes jeg på et generelt grunnlag det ikke skal dømmes straffespark på situasjoner der et innlegg treffer forsvarsspilleren i armen, når forsvareren er så nærme som han var her.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Opp med tempo, opp med presisjon, spill på rettvendte spillere i rom. Da vinner vi dette 1-4. Dette Pompey-laget er et klassisk knokkel-lag nå. Vi kan ikke ha mye føring og nøling på midten, til det er de for opptatt av "closing down" og ser jo at vi taper mye på midten, spesielt når noen får ballen feilvendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...