Gå til innhold

Kamptråd - Portsmouth vs Manchester United

Old Game

Man of the match:  

61 stemmer

1. 1. Lagets beste spiller mot Portsmouth

• Kuszczak
      29
    • Neville
      1
    • Evra
      1
    • Brown
      0
    • Vidic
      2
    • Giggs
      6
    • Carrick
      1
    • Scholes
      0
    • Fletcher
      0
    • Valencia
      7
    • Rooney
      13
    • Anderson (innbytter)
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor har det seg slik at dere tror tråden er ekslusiv for dere ManUtd-supportere? Dette er en åpen tråd, og jeg må få lov til å uttrykke et håp om at Rooney skal bomme på en straffe, og at jeg liker en dommeravgjørelse, selv om jeg synes den var merkelig.

Dog tar jeg selvkritikk for måten det ble uttrykt på, og ønsker en spennende andreomgang.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Klart var det holding. Men det er holding på samtlige cornere i PL. Det der blir bare for dumt, spesielt når han ikke hindres nevneverdig. Latterlig kommentator på C+ som er så bastant på at det er korrekt. Idioti.

Klart det var kontakt. Men det er kontakt i samtlige situasjoner innenfor boksen i PL.

Det går ann å si det samme på Rooneys straffe også, gjør det ikke det? Handsen er jeg mer spent på derimot, der kan det være at dere ble snytt.

Lenke til kommentar
Hvorfor har det seg slik at dere tror tråden er ekslusiv for dere ManUtd-supportere? Dette er en åpen tråd, og jeg må få lov til å uttrykke et håp om at Rooney skal bomme på en straffe, og at jeg liker en domeravgjørelse, selv om jeg synes den var merkelig.

Dog tar jeg selvkritikk for måten det ble uttrykt på, og ønsker en spennende andreomgang.

Du synes det er rart vi reagerer på at du kommer med provoserende forsøk gang på gang. Sist jeg leste retningslinjene var det ikke lov. Det er greit at du ønsker at United skal tape eller at Rooney skal bomme, men du trenger ikke å skrive det i kamptråden, gang på gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...