Gå til innhold

Kamptråd - Portsmouth vs Manchester United

Old Game

Man of the match:  

61 stemmer

1. 1. Lagets beste spiller mot Portsmouth

• Kuszczak
      29
    • Neville
      1
    • Evra
      1
    • Brown
      0
    • Vidic
      2
    • Giggs
      6
    • Carrick
      1
    • Scholes
      0
    • Fletcher
      0
    • Valencia
      7
    • Rooney
      13
    • Anderson (innbytter)
      1

Anbefalte innlegg

Wow, ingen grunn til å hisse seg opp.

Jeg bare påpekte mitt inntrykk av hvordan en mangeøkning av tråder faktisk kan resultere i at diskusjoner blir mer feilplassert og ikke mindre, som formålet med en slik endring sannsynligvis var.

Hvis du er så imot kattegoriene, så kan jo du være med å holde liv i gamletråden ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig bra kamp i dag. Vi fikk testet forsvaret i første omgang og vi viste ro. Pompey måtte ha en billig straffe for å få mål på oss. I andre var det overkjøring

Vi sleit til tider. Men i andre omgang ble vi mer trygge. Og ble bedre offensivt. Første omgangen var ikke noe god. Andre omgangen var konge.

Lenke til kommentar

Viktig at vi takler å ikke ha spillet også. Vi fikk se hva selv bunnlag i PL kan gjøre på sitt beste og vi sto bra i mot presset. Synes dagens første omgang var bedre enn kampen mot City der vi slapp inn mål hver gang vi var presset

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Latterlig førsteomgang. Rett og slett patetisk mot bunnlaget i PL. Giggs og Rooney fikser seieren på en ellers dårlig dag. Selv om vi løfter oss er jeg ikke direkte imponert. Kuz står bra, men jeg føler usikkerheten lang vei, særlig når han har ballen i bena.

Når det gjelder straffesituasjonen, så er det en straffe. Problemet her er bare at det aldri blåses på, så det er veldig uheldig.

Lenke til kommentar
Wow, ingen grunn til å hisse seg opp.

Jeg bare påpekte mitt inntrykk av hvordan en mangeøkning av tråder faktisk kan resultere i at diskusjoner blir mer feilplassert og ikke mindre, som formålet med en slik endring sannsynligvis var.

Ikke spesielt unaturlig å ta en slik diskusjon i kamptråden på kampdagen. Jeg synes faktisk at tråden fungerte bra til sitt formål. Du skal nok se at de som er imponert Kuszczak nå snart skjeller han ut igjen. Jeg har større tro på den polske sisteskansen enn Foster og er villig til å gi han tid og se hva han får til (det er jo ikke opp til meg uansett), men de fleste er utålmodige og vil nok ønske en ny keeper den dagen Edwin går og vil skjelle ut en keeper som ikke tar alt Edwin ville tatt.

Merk forresten at jeg sa de fleste, så dere som ikke føler at dere er de fleste, trenger ikke å føle at jeg generaliserer.

Straffen til Pompey er straffe etter regelboka, ja, men da håper jeg dommerene legger seg på en konsekvent linje nå og dømmer på det hver gang det blir sett. Holding er en uting som vi godt kan bli kvitt.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke en av "de fleste" :woot:

Sorry, er bare i kjempehumør i kveld

Aldri fornøyd du

Alltid fornøyd du

Jeg nei. Ikke fornøyd med City og Burnley kampen. Sikkert flere også som jeg ikke husker akurat nå ;) Scouser kampen var vel heller ikke noe å feire så altfor mye.

Lenke til kommentar

Fin gjennomført kamp, men resultatet lyver. Hadde Dindane hatt en litt bedre dag på jobben kunne det fort sett anderledes ut. Forsvaret roter mye i førsteomgang, og midtbanen klarer ikke å stenge igjen. Polakken i mål med en av sine bedre kamper i trøya, Rooney med et flott hat-trick. Giggs' pasning på 3-1 gjør at det kiler i mine edlere deler. Hvilken eleganse, påfulgt av 4 - 1-målet.

Lenke til kommentar
Giggs' pasning på 3-1 gjør at det kiler i mine edlere deler. Hvilken eleganse, påfulgt av 4 - 1-målet.

Gåsehud for min del. Sucke, det er så vakkert. Det er så enkelt.

Og at Rooney klarer å holde seg unna offsiden på den pasningen er en prestasjon. Nydelig timing.

Lenke til kommentar

Regner med det var 2 - 1 målet, NK, ettersom 3 - 1 var straffemålet. Det var en herlig pasning, ja. Giggs har vært strålende for oss i år. Hvem hadde trodd at han skulle løfte seg selv opp til nye høyder igjen. Han har vært gjennomført profesjonell og både trent og spist riktig for å holde seg på toppnivå.

Vi var heldige som bare slapp unna med et baklengsmål i dag, gang på gang fikk de sjansen og Kuszczak hadde en dag vi sent vil glemme. Han var glitrende.

Lenke til kommentar
Veldig bra kamp i dag. Vi fikk testet forsvaret i første omgang og vi viste ro. Pompey måtte ha en billig straffe for å få mål på oss. I andre var det overkjøring

Vi kunne fort fått både ett og to mål til i mot. Portsmouth hadde en del store sjanser, heldigvis hadde PIG en god dag på jobb.

Aldri fornøyd du

Er du fornøyd med førsteomgangen?

Edit: I følge statistikken på VG Live:

Portsmouth - Man Utd

Avslutninger totalt

24 - 14

Avslutninger på mål

8 - 5

Blokkerte avslutninger

6 - 5

Avslutninger utenfor

10 - 4

Ikke spesielt imponerende mot tabelljumboen.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Ratings i MEN

7 Kuszczak: Had a good save in both halves to help his cause in the keeper battle at United

7 Neville: Had a fight on with Boateng but the veteran gave as good as he got and was eventually winner

7 Brown: Hailed by Fergie in lead up to game as one of the best around and he didn't let him down

6 Vidic: When Pompey were at their peak in the first half it was another uncomfortable period for the Serb

7 Evra: Put in his usual mixture of solid defending and penetrating attacking

7 Valencia: When the ball was at his feet Portsmouth were always back pedaling

7 Fletcher: Didn't get his usual handle on game in first half but got to grips in the second

6 Carrick: Never really got himself into the match

8 Giggs: Hope he had enough puff left to blow out the 36 candles on his birthday cake

7 Scholes: Sent in some typical screamers and generally the dominant one on the ball in midfield

7 Rooney: Certainly one of his more productive days when he was starting as a lone striker

Subs: Anderson (sub Carrick 76) Did okay 5 Owen, Berbatov, Park, Nani, De Laet, Foster not used

Portsmouth: Begovic, Kaboul, O'Hara, Hreidarsson, Piquionne (Kanu 63), Brown, Boateng, Dindane (Smith 82), Ben Haim, Yebda (Utaka 78), Wilson

Battle of the Bosses: Fergie and Grant locked horns again but the Reds boss had the better tools to work with and put them to good use

Referee: Mike Dean - Upset both sides at different times 5

Synest de var vel snille med forsvaret. Hvis PIG ikke gjorde en bedre figur enn Brown i går så skjønner eg ikke. Meget mulig at Vidic sin innsats ødela for Brown i første omgang, men det var da vel knapt et øyeblikk at gutta der bak hadde kontroll.

Lenke til kommentar
Synest de var vel snille med forsvaret. Hvis PIG ikke gjorde en bedre figur enn Brown i går så skjønner eg ikke. Meget mulig at Vidic sin innsats ødela for Brown i første omgang, men det var da vel knapt et øyeblikk at gutta der bak hadde kontroll.

Enig, synes de var for snille med Fletcher og.

Lenke til kommentar

One good save in each half? Jeg lurer på om MEN så kampen i går for Kuszczak reddet oss ved 5 + tilfeller. De er også utrolig snille mot forsvaret som burde slaktes for førsteomgangen, for så vidt var de ikke så supre i andre heller. Det sier seg selv at den dårligste spilleren på laget vårt ikke kan spille til 6 når Pompey dominerer sjansestatistikken

Lenke til kommentar

Farlighetene de skapte kom stort sett på innlegg fra kant, Evra og Nevillie var saltstøtter i første. Våre vinger hjalp heller ikke nevneverdig. Carrick som alltid står så jævlig lavt defensivt var igår defensivt tilbakestående. Jeg tror vi undervurderte Pompey offensivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...