Gå til innhold

Kamptråd - Portsmouth vs Manchester United

Old Game

Man of the match:  

61 stemmer

1. 1. Lagets beste spiller mot Portsmouth

• Kuszczak
      29
    • Neville
      1
    • Evra
      1
    • Brown
      0
    • Vidic
      2
    • Giggs
      6
    • Carrick
      1
    • Scholes
      0
    • Fletcher
      0
    • Valencia
      7
    • Rooney
      13
    • Anderson (innbytter)
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen så irriterende de med instrument på tribunen er. Hellvette altså, helt jævlig.

Seriøst, han Mr. Pompey er jo genial :). Samme f.. om han har kubjelle eller ei.

best-soccer-fan-photo-ever-mr-i-edit.jpg

=)

Se han lille guttungen glor xD

Meget fornøyd med resultatet til slutt idag :) 3 målsseiere er jeg regelrett glad i :)

Lenke til kommentar

Alt i alt en god kamp. Tar ikke til følge 1 omgang, da den aldri skjedde.

PIG: 8- Meget god kamp, viser styrken sin på streken og ikke helt håpløs i feltet idag. Mangler dog en del med fotarbeidet

G.Neville:6- Gjør ikke mye ut av seg, men ingen store feil.

Vidic: 6- Helt grei kamp. Gjorde noen tulleting i første, men den snakker vi ikke om.

Brown: 7- Relativt usynlig, men gjør jobben sin. DEilig at han får mange kamper nå på rad. Håper han går skadefri.

Evra:7- God, villig offensivt, bryter igjennom ved et par anledninger.

Valencia: 8- Kjempedriv, meget villig offensivt. Veldig god kamp. Mangler bare venstrebein.

Carrick:6- Usynlig, mister ballen ved noen anledninger, men gjør en helt grei kamp

Fletcher: 7- God kamp, kjemper mye.

Giggs:8-Er han for real? Kjempekamp, gjør utrolig mye bra med ball og har et nydelig mål

Scholes:7- god kamp, gjør ingen store feil og slår en del gode pasninger. Også et par gode skuddforsøk.

Rooney:8.5-Banens beste. Vil ha ball, mye involvert, og 2 pene straffer og et veldig pent spillemål. Deilig at han er igang igjen.

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar

Kuz: 9. Starter kampen med et par håpløse utspill, men siden da er det en håndfull klasseredninger og trygghet å spore i polakken. Bør nå være foran Foster i køen bak Sar.

Neville: 5. Verken fugl eller fisk. Lite med fremover og gjør generelt lite ut av seg

Evra: 6. Den beste defensivt at United forsvarerne. Kommer også med positive bidrag fremover mot slutten.

Vidic: 4. Lager håpløse frispark og taper endel dueller. Er på etterskudd i to avgjørende situasjoner. Lager også et billig straffespark. Kudos for gode oppspill!

Brown: 3. Får til lite. Er ikke direkte dårlig, men er langt mer negativ enn positiv.

Valencia: 8. Uniteds KLART beste offensive spiller. Nydelig teknikk og fart for aftenen og skaper masse hodebry for Pompey ut av ingenting.

Carrick: 2. Hva gjør han utpå der? Tung og treg, noe som gjør at han er feilplassert nærmest konstant. Slår stort sett bare feige baller og har masse balltap. Løper i skjørtene til Scholes.

Fletcher 5: God innsats, men var også "seig" og litt ute av det for dagen. Meget svak første omgang, men spiller seg opp.

Scholes: 7: Styrer skuta. KLART mye bedre enn Carrick som sittende midtbanespiller og løfter midtbanen vår nærmest alene i 2.omg.

Giggs: 7. Var til 2'eren før pause, men spiller seg stort opp i andre. Fremprovoserer straffe, assist og mål nummer 100 i PL.

Rooney: 5. Scorer 3 mål, men var en bøtte med dritt ellers. Har en vanskelig jobb som ensom spiss, en rolle han ikke kler.

Anderson: Positiv innhopp.

Ikke spesielt fornøyd med spillet, selv om vi vinner 1-4. Tok seg opp på slutten, men førsteomgangen var noe av det verste jeg har sett på årevis.

Ellers er det nesten komisk at City nå har spilt 7 uavgjorte på rad. HAHA. Det mot lag som Burnley og Hull på hjemmebane også.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Det er strengt tatt merkelig å sitte her med 1-4 siger etter ein sånn kamp. Pompey har vel fleire skudd totalt og i tillegg fleire skudd på mål(?) enn oss i løpet av kampen. Vi bør alle sammen takke foreldra til Dindane som har skapt en totalt udugelig avsluttar. Hadde han vore litt bedre så hadde han lett scora hat-trick mot oss i dag. Vi gir vekk noko heilt utruleg med sjansar mot eit så rottent dårleg lag.

Andre omgang blir sjølvsagt noko heilt anna enn den første, der det strengt tatt ikkje er spesielt mykje positivt å hente. Vi scorar tre mål i andre, Rooney scorar hattrick og Giggs får mål nr 100 i Premier League. Det er veldig positivt, men det er likevel mykje som manglar på at dette skal vere ein godkjent United-kamp. Til vanleg når vi går opp i ledelsen, så spelar vi gjerne ut motstandarane, held på ballen og kontrollerer. I dag så lar vi Pompey få ha ballen altfor mykje og får komme altfor enkelt til store sjansar. innimellom så kontrollerere vi veldig greit, men det var langt ifrå United i godt slag vi ser i dag.

PIG står ein meget god kamp, med unntak av pasninga han sender ut over sidelinja i første omgang. Det er nok godt for sjølvtilliten hans å få sånne kampar, der han faktisk blir testa såpass. Eg redd for at Foster kunne fått problemer med enkelte av skudda som PIG tok, og så lenge ingen av desse er spesielt gode i feltet, så kan det bli vanskeleg å argumentere for at Foster skal verte førstekeeper hos oss.

Anderson viser meir positive teikn enn han gjorde mot Besiktas, sjølv om at ikkje alt er bra. Han går på offansive løp og skaper meir mogelegheiter enn Carrick gjorde i si tid på bana. Generelt sett så er det mange av spelarane utpå bana i dag, som bør ta seg sjølv litt i nakken. Vi vinner 1-4, men det er eit veldig flatterande resultat og vi er pokker meg heldige som slepper så lett unna. Det viktigaste er sjølvsagt at vi vinner og det kan nok også vere positivt for Roon å score tre mål. Hadde virkelig vore godt om han kom tilbake i skikkelig slag no framover. Eg kunne tenke meg å fått Berba innpå, om ikkje anna for å få han litt igang igjen.

Forstår at eg muligens kan framstå som noko negativ etter ein tremålssiger, men eg er langt frå fornøgd med den prestasjonen mange av spelarane viser i dag, og det på tross av mykje betring i andre omgang. Vi vinner ein kamp mot det klare botnlaget i PL og setter sånn sett press på Chelsea før kampen deira i morgon, men vi må virkelig skjerpe oss om vi skal klare å henge med fram mot jul og nyttår.

Lenke til kommentar

Ikke i ligaen han, debuterte mot Everton i '91, var også på slutten av sesongen (februar/mars?) så han har ikke mer enn 2-3 månder i den gamle ligaen men det holder det også.

Imponerende med 100 mål i PL, men jeg er vel fremdeles mer imponert over at han har scoret i alle utgavene av PL så langt. Er nok en rekord som kommer til å stå i MANGE år :)

Edit:

Var tiltenkt som et svar til Latias.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

5/10 på Rooney? Er du seriøs? Han scora 3 mål. 2 av de var riktignok på straffer, men den ene skaffet han selv. Han fortjener 8/10 i dag spør du meg.

[edit] Synes også det blir feil å si at Valencia var den klart beste offensive spilleren vår. Synes Giggs og Rooney var bedre enn han. Giggs skaffer en straffe, scorer et pent frispark mål og gir målgivende til Rooney. Han har i tillegg mye annet fint småspill. Etter mitt syn var han klart bedre enn Valencia.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Ikke i ligaen han, debuterte mot Everton i '91, var også på slutten av sesongen (februar/mars?) så han har ikke mer enn 2-3 månder i den gamle ligaen men det holder det også.

Da så, men han har likevel fem mål fra den tiden. :p

archanios: Resultatet lyver nok litt, men vi trenger også slik flaks. Mtp. hvor ueffektive vi er til vanlig, så er det greit at motstanderen vår også er det (når man først lar dem komme til så mange sjanser).

Lenke til kommentar

Jeg skjønner heller ikke at Plague gir Rooney gir han 5, men han spiller en råtten førsteomgang. Andre omgang er han mye bedre, aldri i offside og gode bevegelser.

Uansett, en kamp vi spiller ræv men vinner 4-1. Morsomt at dommere plutselig tar holding nå, selv om den der var soleklar. Alle straffene er korrekte, kunne vært en til. Men ubrukelige Michael Brown slipper unna tragisk nok. Dæven for en møkkaspiller det er, hater han mer enn stort sett alle i Premier League.

Uansett så spiller alle en god kamp med unntak av en ustabil Vidic og en usynlig Carrick. Carrick ser ut som han legger alt på Scholes. Han må våkne, dettet nivået holder ikke. Skaper null og nada idag. Ellers kan man se litt på hva vi egentlig skal med Foster, PIG gjør en strålende kamp. Å Foster er nok stadfestet som nr 3 nå.

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt større tro på Kuszczak enn jeg har på Foster, og i dag holdt han oss inne i kampen. Fenomenal en mot en og på strek, for en reaksjonstid!

For øvrig utrolig deilig at Giggs scorer sitt 100. Premier League mål, Sir Ryan Giggs, Legend.

EDIT:

Jeg skulle edite en linje og før jeg visste det forsvant halve innlegget derfor gjør jeg det kort nå.

PIG - 9

Captain - 5

Carrot - 4.5

Vidic - 4

Evra - 6

Valencia - 8

Scholes - 6

Carrick - 5

Fletcher - 7

Giggs - 8

Rooney - 8

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Hvis Foster har tenkt å spille VM-fotball (evt. bare fotball) for England, bør han finne seg en annen klubb. PIG har imponert nå, så tviler på at Foster får så mange kamper fremover. Foster burde lånes ut til en annen PL-klubb, prøve å spille seg inn på VM-laget, og komme tilbake som en solid keeper i 10/11-sesongen (slik at han kan gi PIG litt konkurranse).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...