Gå til innhold

Kamptråd - Portsmouth vs Manchester United

Old Game

Man of the match:  

61 stemmer

1. 1. Lagets beste spiller mot Portsmouth

• Kuszczak
      29
    • Neville
      1
    • Evra
      1
    • Brown
      0
    • Vidic
      2
    • Giggs
      6
    • Carrick
      1
    • Scholes
      0
    • Fletcher
      0
    • Valencia
      7
    • Rooney
      13
    • Anderson (innbytter)
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Visst du ser situasjonen om igjen so ser du at det ikkje er snakk om ei hand på skuldra men to strake armer i ryggen.

Tror nok heller at det er en mellomting. Jeg bare overdrev like mye som jeg mener at dere gjør. Har jeg rett nå: Du mener at Giggs skulle hatt straffe i den situasjonen, men mener at Pompys straffe var feil?

Nope. Eg meiner at visst du følger regelboka til punkt å prikke skulle begge vært straffe, men visst man følger det som man pleier å dømme for skulle ingen av situasjonane vært dømt straffe.

Når det er sagt so synst eg at holding bør bli slått hardt ned på. So visst dette er den ny linja dommera vil legge seg på so synst eg det er flott. Men det tviler eg på, og då blir det litt lotto om man får straffe eller ikkje.

Lenke til kommentar
Når det er sagt so synst eg at holding bør bli slått hardt ned på. So visst dette er den ny linja dommera vil legge seg på so synst eg det er flott. Men det tviler eg på, og då blir det litt lotto om man får straffe eller ikkje.

Om det skjer en lignende situasjon hvor det ikke blir dømt straffe vil både kommentatorer og dommere si at det var feil å ikke blåse straffe. Det er allmenn viten at slike holdinger er straffe, det er jo bare å se på reaksjonene til kommentatorene på Canal + for å skjønne det. Som sagt, klag når slike ting ikke blir straffe, ikke omvendt.

Må nok se Giggs situasjonen en gang til for å se om det skulle vært straffe eller ikke. Men både smilet til Giggs og måten han faller på sier meg at det ikke var straffe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...