Gå til innhold

Kamptråd - Portsmouth vs Manchester United

Old Game

Man of the match:  

61 stemmer

1. 1. Lagets beste spiller mot Portsmouth

• Kuszczak
      29
    • Neville
      1
    • Evra
      1
    • Brown
      0
    • Vidic
      2
    • Giggs
      6
    • Carrick
      1
    • Scholes
      0
    • Fletcher
      0
    • Valencia
      7
    • Rooney
      13
    • Anderson (innbytter)
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da blir isåfall de fleste lag snytt for mer enn én ekstra straffe per kamp.

Klag heller hver gang dommer ikke dømmer straffe i slike situasjoner da. Det står klart og tydelig i regelboka at holding ikke er lov. Skal man plutselig få straffe for filming da? Siden det er så mange som gjør det...

Lenke til kommentar
Det var vel straffe til Giggs der? Pompey spelaren hadde to strak arma i ryggen hans, noko du såg klart på reprisen.

Sjølvsagt synst eg det er alt for strengt å blåse på det, men det var lik linje med det vi fekk straffe i mot oss i første omgong.

Den straffa vi fikk mot oss var mye klarere, myye klarere. Det virker som om Giggs mista balansen på vei igjennom.

Lenke til kommentar
Det var vel straffe til Giggs der? Pompey spelaren hadde to strak arma i ryggen hans, noko du såg klart på reprisen.

Sjølvsagt synst eg det er alt for strengt å blåse på det, men det var lik linje med det vi fekk straffe i mot oss i første omgong.

Den straffa vi fikk mot oss var mye klarere, myye klarere. Det virker som om Giggs mista balansen på vei igjennom.

ja, mista ballansen fordi han fekk ein dytt i ryggen.

Lenke til kommentar

Ja... for det er jo like mye straffe når man river av drakten til motspiller som når man legger en hånd på skulderen til motstanderen.

Situasjonene er overdrevet på lik linje som dere holder på med...

Lenke til kommentar

Ja... for det er jo like mye straffe når man river av drakten til motspiller som når man legger en hånd på skulderen til motstanderen.

Situasjonene er overdrevet på lik linje som dere holder på med...

Visst du ser situasjonen om igjen so ser du at det ikkje er snakk om ei hand på skuldra men to strake armer i ryggen.

Lenke til kommentar
Visst du ser situasjonen om igjen so ser du at det ikkje er snakk om ei hand på skuldra men to strake armer i ryggen.

Tror nok heller at det er en mellomting. Jeg bare overdrev like mye som jeg mener at dere gjør. Har jeg rett nå: Du mener at Giggs skulle hatt straffe i den situasjonen, men mener at Pompys straffe var feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...