Gå til innhold

Kamptråd - Portsmouth vs Manchester United

Old Game

Man of the match:  

61 stemmer

1. 1. Lagets beste spiller mot Portsmouth

• Kuszczak
      29
    • Neville
      1
    • Evra
      1
    • Brown
      0
    • Vidic
      2
    • Giggs
      6
    • Carrick
      1
    • Scholes
      0
    • Fletcher
      0
    • Valencia
      7
    • Rooney
      13
    • Anderson (innbytter)
      1

Anbefalte innlegg

canalplussport1.pngvs united.png

28-11-2009 Kl. 16:00 @ Fratton Park

Vises på: canalplussport1k.png

kamp1.jpgkamp2.jpg

----------------------------------------------------

Det er et klassisk tilfelle av topp mot bunn når Portsmouth er vertskap og tar imot de regjerende mesterne til dyst på Fratton Park. Mens Manchester United innehar andre plassen på tabellen, fem poeng bak ligaleder Chelsea, befinner Pompey seg trøstesløst på jumboplass etter en begredelig start på sesongen. Portmouth har sanket syv poeng på tretten forsøk og har kun vunnet på eget gress ved en anledning. Som resultat av dette har Paul Hart blitt avskjediget denne uken, med klubbens fotballdirektør og tidligere Chelsea manager Avram Grant som avtager. Israeleren debuterte som manager for Chelsea mot nettopp Manchester United i september 2007. Den gang vant de røde djevler komfortabelt 2-0, så det er lov å håpe at Sir Alex har et psykologisk overtak på sin konkurrent. Hvem har vel glemt Moskva 08, mens vi er inne på Sir Alex sine triumfer over Avram Grant?

Dessverre for bortelaget, men til glede for hjemmefansen, sitter Sir Alex på tribunen og avtjener straff for sine uttalelser om pipeblåser Wiley. United supportere verden over kan imidlertid ta trøst i at dette er en situasjon klubben er vant med, da Sir Alex er den manageren i England som oftest har fått føle FA’s vrede. Stikk i strid med ”fakta” arket til Benitez, med andre ord.

portsh.png

Portsmouth

Foreløpig tropp:

Bosnia_and_Herzegovina.png 31 Asmir Begovic

England.png 21 Jamie Ashdown

France.png 3 Younes Kaboul

Iceland.png 7 Hermann Hreiðarsson

Ireland.png 35 Marc Wilson

Israel.png 26 Tal Ben Haim

Algeria.png 39 Nadir Belhadj

South_Africa.png 4 Aaron Mokoena

England.png 5 Jamie O'Hara

England.png 6 Hayden Mullins

England.png 11 Michael Brown

Scotland.png 22 Richard Hughes

Germany.png 23 Kevin-Prince Boateng

Algeria.png 32 Hassan Yebda

Belgium.png 18 Anthony Vanden Borre

France.png 9 Frédéric Piquionne

England.png 19 Danny Webber

England.png 20 Tommy Smith

Ireland.png 24 Aruna Dindane

Nigeria.png 27 Nwankwo Kanu

Portsmouth_468x354.jpg

Eit Portsmouth-lag som innehar den siste plassen på tabellen, skal laurdag ta imot serietoar Manchester United, som vil forsøke å legge press på Chelsea før deira kamp mot Arsenal søndag. Med siger nede på sørkysten vil United berre vere to poeng bak Chelsea, med ein kamp meir spelt og skulle Chelsea tape poeng denne helga, så vil dei nok kjenne pusten til dei raude djevlane i nakken.

Portsmouth sin sesong har så langt vore ein stor nedtur. To seirar og ein uavgjort har ført til at laget ligger desidert sist i Premier League, med berre sju poeng på dei første 13 kampane. At manager Paul Hart fekk sparken tidligare denne veka viser tydeleg at ting ikkje er som dei skal i klubben, som var med på å snyte United for ein muleg treble i 2008. Tidligare Chelsea-manager Avram Grant tar over sjefsstolen og vil nok forsøke å inspirere laget til å ta ein sårt tiltrengt siger mot United.

På tross av at Pompey ligger på siste plass på tabellen, så har dei ikkje sluppe inn mykje mål denne sesongen. Faktisk er det 11 klubbar som har sluppe inn meir mål enn Portsmouth, men når laget berre har klart å putte ti mål bak motstandarane sine keeperar, så er det likevel ikkje så rart at poengfangsten har blitt mager. Dette seier likevel noko om at det muligens ikkje blir eit svært målrikt oppgjer, noko også resultata i dei siste kampane mellom laga viser

Skadesituasjon: D James, P Bouba Diop, J Utaka, S Finnan og L Primus er alle skadde eller usikre framom kampen mot United. I følge Physioroom.co.uk kan Diop, Utaka og Finnan vere tilbake til United-kampen, medan James og Primus ikkje står oppført med dato for når dei er klare.

mush.png

Manchester United

Foreløpig tropp:

Netherlands.png 1 Edwin van der Sar

England.png 12 Ben Foster

Poland.png 29 Tomasz Kuszczak

England.png 2 Gary Neville

France.png 3 Patrice Evra

England.png 6 Wes Brown

Serbia.png 15 Nemanja Vidic

Brazil.png 20 Fabio

Brazil.png 21 Rafael

Brazil.png 8 Anderson

Wales.png 11 Ryan Giggs

South_Korea.png 13 Ji-Sung Park

England.png 16 Michael Carrick

Portugal.png 17 Nani

England.png 18 Paul Scholes

Scotland.png 24 Darren Fletcher

Ecuador.png 25 Antonio Valencia

France.png 26 Gabriel Obertan

England.png 7 Michael Owen

Bulgaria.png 9 Dimitar Berbatov

England.png 10 Wayne Rooney

England.png 19 Daniel Welbeck

Italy.png 27 Federico Macheda

Dimitar-Berbatov-celebrat-001.jpg

Etter eit skuffande resultat mot Besiktas i Champions League, får vi nok sjå eit heilt anna United-lag mot Portsmouth. Vi kan nok forvente ein stad mellom 6 og 8 bytter frå kampen i midtveka. Ein del etablerte spelarar blei kvilte i CL, noko som gav mogelegheita for eindel av våre unge lovande. Den noko ujamne innsatsen fører nok til at Sir Alex velger sikrare alternativ for å halde oppe dampen i Premier League. 3-0 sigeren mot Everton var eit godt svar etter landslagspause og tap på Stamford Bridge, men mange satt nok likevel igjen med ein følelse av at vi fortsatt har enda eit par gir å gå på.

United har allereie tapt tre kampar denne sesongen, men med siger mot Portsmouth så vil ein framleis henge greit med Chelsea, som skal ut i ein tøff bortekamp mot Arsenal på Emirates. Enda eit tap mot forventa enkel motstand vil gi Chelsea mogelegheita til å få ei åtte poengs luke, noko som vil vere vanskeleg å ta igjen med tanke på stabiliteten laget har vist til no denne sesongen. United er det av dei fire første på tabellen som har scora minst mål og mange håpar nok at Rooney og Berbatov skal kunne hjelpe litt på ein litt forsiktig målkonto.

Skadesituasjon:

Rio Ferdinand, Jonny Evans, Owen Hargreaves og John O'shea er definitiv ute for gjestene. Dimitar Berbatov er tilbake for fullt for forventes å starte på topp med Rooney. Gary Neville er for øvrig tilbake fra karantene.

Øvrig:

Innbyrdes, de siste 5

siste5.jpg

Tabellsituasjonen

Klikk Her

Dommer: Mike Dean leder oppgjøret på Fratton Park, slik han også gjorde da Arsenal besøkte Old Trafford i august. Hittil i sesongen har han delt ut 37 gule og 2 røde på åtte opptredener, et snitt på 4.9 kort per kamp.

dean_mike_small.jpg

Tekst av: Archianos og Plaugies.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig at vi ikke klarte å få opp denne før matchday, noe selv de tafatte folka i Liverpool tråden har klart. Det er som å tape mot et jente12 lag som ikke kvalifiserte seg for paralympics...

Hangover, derfor orket jeg ikke skrive mye selv denne gang. Kopierte Arch, noe som er like greit. Kvalitet som alltid.

VDS

Neville - Brown - Vidic - Evra

Valencia - Fletcher - Giggs - Obertan

Rooney - Berbatov

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Herlig førsteinnlegg. :D

Angående kampen, alt annet enn en seier blir ikke godtatt. Selv om Pompey spiller på hjemmebane, har fått ny manager, og sikkert har lyst til å vise seg frem så burde dette bli en enkel seier.

Spørs om ikke Park får spille (etter hans gode kamp mot tyrkerne), men ellers er jeg enig i laget du postet.

Lenke til kommentar

Var svææært lett å se kem som har skrevet ka :D

Er spent på kampen. Tredje kampen i år eg skal se hos kompisen min, og de to forrige har endt med tap. Utrolig dårlig sesongstart på den fronten med andre ord. Men alle gode ting er tre. Tre poeng f.eks? Tre bortemål? oooh yeah.

Håper Berba og Rooney starter i dag og får ting til!

Ellers starter vel Fletcher. Håper hvertfall ikke SAF går ut med reservepreget lag og tar lett på Pompey. Da blir eg svært skuffet.

Lenke til kommentar

Reservepreget lag er det verste han kan gjøre i dag, ja. Han burde spille med det beste laget i dag, og heller spare mange spillere mot Spurs i midtuka.

Gleder meg til å se Berba igjen. Var syk for Bulgaria, og har ikke spilt for oss etter det. Mtp. at vi vant 3-0 uten han forrige uke, så er jeg ganske optimistisk før denne kampen. :)

Lenke til kommentar

Spennende kamp dette. På papiret skal vi jo knuse dem, men det er viktig å huske at lag med ny trener ofte får et løft. La oss håpe at Grant ikke klarer dette i dag. Det at SAF sitter på tribunen burde strengt tatt ha ganske lite å si. Troppen skal være mer en profesjonell nok til å klare dette uten problemer. Frykten er selvsagt, som mot alle svake lag, at vi skal bli litt for komfortable på forhånd. Vi så alle hva som skjedde mot Burnley.

Nei, gi oss en enkel seier med null baklengs, og minst to mål rett vei. Helst ett av Rooney.

Håper på dette laget:

VDS

Neville - Brown - Vidic - Evra

Valencia - Fletcher - Carrick - Giggs

Rooney - Berbatov

Lenke til kommentar
Spennende kamp dette. På papiret skal vi jo knuse dem, men det er viktig å huske at lag med ny trener ofte får et løft. La oss håpe at Grant ikke klarer dette i dag.

Husk hva som skjedde da Grant tok over Chelsea. Første kampen var mot nettopp United, og endte opp med 2-0 til oss. De får nok et løft, men dette er en kamp vi ikke har råd til å tape peong i (som mange kamper fremover blir).

Lenke til kommentar

Trur neppe vi får sjå eit reserveprega lag i dag. Det er for viktig å ta tre poeng i dag, til at SAF tar sjansen på det. Då kan det heller vere at han tar med eit par unggutar på benken og lar dei få litt speletid om kampen går greit. Iogmed at vi kvilte såpass med spelarar på onsdag, pluss at vi har ligacup i midtveka, så tippar eg nok vi får sjå eit tilnærma toppa lag i dag. Reknar med at vi satsar på rutinerte spelarar og håpar virkelig at vi skal kunne få ein kamp omtrent som mot Everton eller kanskje også hakket betre. Ser det er mange som håpar på kalassiger, men det skal påpeikast at Pompey har sluppe inn lite mål i forhold til dei andre laga som befinn seg på den nedre delen av tabellen. Problemet deira har jo vore at dei manglar spelarar som scorar noko særleg mål og 10 mål på 13 kampar er ikkje akkurat overbevisande.

Sidan James er ute i dag, så kan vi jo alltids håpe på at det sprer seg enda litt meir usikkerheit bakerst hos Pompey. Reknar med at vi vil møte eit hardtkjempande lag, som neppe gir opp sjølv om at dei kjem under med eit mål. Med Grant som manager, så er det nok fleire spelarar som gjerne vil forsøke å imponere, men eg satsar på at vi har såpass med kvalitet og er såpass skjerpa at vi tar dette nokonlunde greit.

Lenke til kommentar

Trur vel at vi startar med noko sånt:

VDS

Neville Brown Vidic Evra

Valencia Fletcher Carrick Giggs

Rooney Berbatov

Litt usikker på om SAF kan velge å starte med Fletcher Scholes sentralt på midten. Kunne godt tenkt meg å sett Nani frå start, om ikkje anna så berre for å gje han ein sjanse, men eg ser ikkje på det som så veldig sannsynlig. Det kan også hende at Rafael tar plassen frå Neville, men det gjenstår å sjå. Gledar meg virkeleg til kamp, må berre finne ein plass å sjå den. Etter nokre år heimanfrå og med den vanlege "fotballpuben" brent ned, så spørs det. Nokon her som veit om ein plass i Ørsta/Volda som sender kamp i dag? (Helst sistnevnte)

Lenke til kommentar

Jeg syntes man bør opprette et emne, eventuelt bruke en eksisterende som malen til kamptrådene, og skrive opp/melde seg opp på hvem som skal lage kamptråder. Skriver bare et innlegg hvor en sier at "jeg vil lage kamptråd til kamp x". Men da må en sørge for å gjøre det man står for. Og man bør ta kamp for kamp. Kan godt sette opp liste for en måned av gangen og det bør ikke være lov til å sette seg opp for kamper som er langt fram i tid. Altså å sette seg opp til Liverpool- kampen på vårparten er ikke aktuelt nå.

Det er iallefall mitt forslag. :thumbup:

Endret av mx1000
Lenke til kommentar

Håper Scholes spiller i dag! Kommer til å få nok tid på ballen og sist gang vi så han var han fantastisk etter han kom inn mot Everton!

VDS

Rafael - Brown - Vida - Evra

Valencia - Fletcher - Scholes - Park

Rooney - Berbatov

DET hadde vært herlig! :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Det laget kan nok godt fungere ja, tc. Har også lyst å sjå Scholes i dag. Reknar med at Fletcher startar, men kan også tenke meg at Giggsy kan vere med på venstrekanten. Hadde ikkje hatt noko imot det dersom Nani også kunne fått sjansen, men det gjenstår å sjå kva som blir foretrukke av SAF.

Reds have plan for the ban

SAF skal visst ha kommunikasjon med benken under kampen. Skulle nesten trudd sånt ikkje var lov når han er utestengt, men ettersom ein skriver sånt på den offisielle nettsida, så må det vel vere greit.

De Laet blir 21 i dag, får han sitte på benken som bursdagsgåve?

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Flott tråd gutta.

Frykter denne kampen, jeg hater å spille på Fratton Park. Jeg frykter at Pompey-spillerne vil få en moralsk boost som følge av ny trener, og at dette kan slå negativt ut for oss.

Spår en tett og hard kamp, hvor kampen kan vippe begge veier. Ikke vær overrasket over en knepen etmålsseier til et av lagene, man skal heller ikke kimse av uavgjort.

Lenke til kommentar
Som eg har nevnt eit par gongar. Pompey har sluppe inn forholdsvis lite mål til å vere eit botnlag, og har forsåvidt også scora lite mål, så at det evt blir ein eitmålssiger vil ikkje vere unaturlig.

Kanskje ikke det, men hovedgrunnen er vel James i mål. I dag stiller de uten han, så jeg har trua på overkjøring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tipper uvagjort på fratton park idag.

Bunnlag er tricky, og tipper Pompey vil stille med 10 i forsvar idag.

Blir spennende.

PS: Blir moro og se gledestrålen Grant igjen.

Dårlig at vi ikke klarte å få opp denne før matchday, noe selv de tafatte folka i Liverpool tråden har klart. Det er som å tape mot et jente12 lag som ikke kvalifiserte seg for paralympics

Ur so silly :xmas:

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...