bjeffbjeff Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Da har jeg fått pengene mine tilbake og forbrukerombudet har tatt fatt i saken pga mange henvendelser. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Følg ekstra nøye med på regningen Lenke til kommentar
dabear Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Artig. Første gang jeg har blitt sitert i en artikkel Lenke til kommentar
dabear Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Da har de sendt ut en informasjonsmelding: Informasjon Vi minner nye og gamle brukere om vare rimelige priser for tele/data underholdning. Se www.sms24hours.com , mvh support Lenke til kommentar
bjeffbjeff Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Da er TV2 Hjelper deg på saken HERLIG! I gapestokken med de! I forbindelse med det høye klageantallet i denne saken, har TV2 Hjelper deg tatt kontakt med oss og de vil lage en reportasje på denne saken. De ønsker å komme i kontakt med forbrukere som kan tenke seg å stille opp på TV2 Hjelper deg. De har allerede fått tak i en forbruker, jeg forsto det som at de skulle bruke denne forbrukeren gjennom hele reportasjen”, men de ønsker altså å vise at flere forbrukere har opplevd å få disse overtakserte meldingene fra sms24hours.com. Jeg ber derfor om rask tilbakemelding, senest i morgen, tirsdag 23. februar kl. 11.00, dersom du bor i Oslo-området, eller i Trondheim og har lyst til å stille opp i TV2 Hjelper deg (for et lite intervju), slik at jeg kan orientere TV2 Hjelper deg om evt. interesserte. På forhånd takk for hjelpen! Med vennlig hilsen for Forbrukerombudet Ida Otterstad juridisk rådgiver e-post: [email protected] tlf: 45 49 00 31 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg lurer enda på hvor de har fått tak i nummeret mitt altså. Lenke til kommentar
ihorse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Jeg jobber på et kundesenter for en uspesifisert operatør, og jeg kan med hånden på hjerte si at mitt forhold til innholdsleverandører er personlig. Markedet for innholdstjenester er en rotete mølje av useriøse aktører, og det skal ikke mye til for å se mønstret: De lurer kunder så godt som mulig innefor norsk lov. Også morsomt å se hvordan de utenlandske leverandørene bruker billige oversettelsesverktøy når de oversetter sine slag ord til norsk: Fri bakgrunnsbilder! Min lenke La oss nå bruke tiden på å le av disse innholdsleverandørene. Gi mobilen en ny look? De siste og kuleste fargebildene til din mobil. Vises som bakgrunnsbilder eller skjermsparer. Fristende? Endret 27. februar 2010 av ihorse Lenke til kommentar
dabear Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Hvorfor kan ikke tele2 implementere noe slik: Blokker alle innholdstjenester som standard. Åpne for kun de innholdstjenester som vi spesifiserer på kundesidene. Da ville vi jo fått en mye bedre situasjon, og de få innholdstjenestene som jeg har behov for, ville fortsatt fungert. -- edit; er det noen av dere som er med i det tv2hjelperdeg-programmet? Hvordan er statusen der? Endret 27. februar 2010 av dabear Lenke til kommentar
ihorse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvorfor kan ikke tele2 implementere noe slik: Blokker alle innholdstjenester som standard. Åpne for kun de innholdstjenester som vi spesifiserer på kundesidene. Da ville vi jo fått en mye bedre situasjon, og de få innholdstjenestene som jeg har behov for, ville fortsatt fungert. Jeg kunne ikke vært mer enig. Når sant skal være sagt så er det ikke abre innholdsleverandlørene som tjener penger på virksomheten - operatørene tjener gode penger på dette selv. Jeg blir glad hver gang jeg får epost fra Forbrukerombudet med link til en ny sak mot innholdsleverandører. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Edit: Fail... Fant ut problemet. Hadde lånt ut mobilen til betaling for andre! Beklager, Aspiro! Endret 14. juni 2011 av StorPeder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå