Thanatos Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hva er din latterligste messenger samtale? Hadde en nettopp derfor tenkte jeg å starte denne tråden! (PS:Orcus er Asyrst som er bruker av dette forumet! :wink: ) orcus sier: puss puss så får du en suss Thanatos drikker Cola og sier: tosk orcus sier: puss så får du en suss orcus sier: hvær eneste tann i børste å vann, puss så får du en suss orcus sier: puss puss så får du en suss orcus sier: puss så får du en suss orcus sier: hver eneste tann i børste å vann orcus sier: puss så får du en suss orcus sier: puss puss ¨så får du en suss orcus sier: puss så får du en suss orcus sier: hver eneste tann, i børste å vann orcus sier: puss så får du en suss orcus sier: puss orcus sier: puss orcus sier: så orcus sier: får orcus sier: du orcus sier: en orcus sier: suss orcus sier: puss orcus sier: så orcus sier: får orcus sier: du orcus sier: en orcus sier: suss orcus sier: hver orcus sier: eneste orcus sier: tann orcus sier: i orcus sier: børste orcus sier: å orcus sier: vann orcus sier: puss orcus sier: så får du en SUSSSSSSSSSSSSSSSss orcus sier: GONATT J**** H***! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 har alltid vist det var noe alvorlig galt med asyrst (no offence) Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Har hatt noen intresannte (skriveleif) samtaler med TorgeirS på MSN. hvor smilyer blir hyppig brukt.. men en smily sier mer enn 1000 ord (eller noe sånt) Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Haha, trodde jeg hadde hatt en del lame msn samtaler, men den der var ILLE!. Jeg tror jeg har hatt en temmelig ille en med hyppig bruk av oppfunnede jungelord. ... som f.eks " når gutten er på pubrunde, så blir han drita full" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Noen kjeder seg vist noe djeveks Men forsatt vet dere ikke forskjellen på Code og Quote Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Men forsatt vet dere ikke forskjellen på Code og Quote Jeg vet det!! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Men forsatt vet dere ikke forskjellen på Code og Quote Det ser tøffere ut med "Code" Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 (X)Luttedutten(I) says:hei, gutt/jente/transvestitt jente14 says: hei, gutt/jente/transvestitt (X)Luttedutten(I) says: du er en gutt, men kaller deg en jente, men jeg er en jente, og sier ikke noe imot det jente14 says: likevel er du en av delene (X)Luttedutten(I) says: derfor vil jeg ha en begrunnelse på din uttalelse mot meg:P (X)Luttedutten(I) says: jeg er en jente jente14 says: ergo sa jeg ikkeno feil (X)Luttedutten(I) says: hvis du ikke skjønte det:P (X)Luttedutten(I) says: blæch! (X)Luttedutten(I) says: :@ jente14 says: du som ikke skjønner jente14 says: du er en gutt, en jente ELLER en transe, er du ikke? (X)Luttedutten(I) says: jo, men jeg tror jeg kalte deg alle delene.. (X)Luttedutten(I) says: :-O;) (X)Luttedutten(I) says: (A) (X)Luttedutten(I) says: hvorfor kaller du deg for noe du ikke er i det hele tatt..? (X)Luttedutten(I) says: du er jo det stikk motsatte av en jente jente14 says: så vidt jeg vet betyr / "eller", ikke "og" jente14 says: i følge meg selv, er ikke du så mye en "luttedutt" heller? (X)Luttedutten(I) says: nei nei, men jeg kaller meg i hvert fall ikke for en gutt, altså det motsatte av det jeg er jente14 says: ..men det gjør jeg Jeg er jente14. Fortsettelsen: (X)Luttedutten(I) says:ja, det ser jeg.. (X)Luttedutten(I) says: hva er det som får deg til å kalle deg for jente14? jente14 says: lysten (X)Luttedutten(I) says: å ja.. lysten på hva? jente14 says: til å kalle meg det? (X)Luttedutten(I) says: men hva er det som trekker lysten til deg ved det nicket? jente14 says: det husker jeg ikke (X)Luttedutten(I) says: nei... (X)Luttedutten(I) says: hvorfor valgte du alderen 14 da? jente14 says: fordi det er mange pedofile menn som liker den alderen (X)Luttedutten(I) says: oki (X)Luttedutten(I) says: så du håper at noen pedofile vil legge deg til? jente14 says: så vidt jeg vet, er det bare folk som allerede har lagt meg til, eller folk jeg er i samtale med, som kan se nicket mitt, så nei. (X)Luttedutten(I) says: folk kan legge deg til ved hjelp av nick også.. jente14 says: ..men de ser ikke nicket mitt før de har lagt meg til jente14 says: om de legger til via nick, har de da gjettet jente14 says: ..om ikke de har fått nyss om det Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 lurer på en ting, om man har winxp med crack, kan man da fremdeles bruke msn? er så mye stress med den der registreringsgreia hver eneste gang jeg bytter ett eller annet! EDIT: jeg mener hver gang jeg bytter hardware Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Noen kjeder seg vist noe djeveks Men forsatt vet dere ikke forskjellen på Code og Quote Vet "egentlig" det da, men Code, er som sagt tidligere, tøffere! :wink: Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hva er din latterligste messenger samtale? Hadde en nettopp derfor tenkte jeg å starte denne tråden! (PS:Orcus er Asyrst som er bruker av dette forumet! :wink: ) orcus sier: puss puss så får du en suss Thanatos drikker Cola og sier: tosk orcus sier: puss så får du en suss orcus sier: hvær eneste tann i børste å vann, puss så får du en suss orcus sier: puss puss så får du en suss orcus sier: puss så får du en suss orcus sier: hver eneste tann i børste å vann orcus sier: puss så får du en suss orcus sier: puss puss ¨så får du en suss orcus sier: puss så får du en suss orcus sier: hver eneste tann, i børste å vann orcus sier: puss så får du en suss orcus sier: puss orcus sier: puss orcus sier: så orcus sier: får orcus sier: du orcus sier: en orcus sier: suss orcus sier: puss orcus sier: så orcus sier: får orcus sier: du orcus sier: en orcus sier: suss orcus sier: hver orcus sier: eneste orcus sier: tann orcus sier: i orcus sier: børste orcus sier: å orcus sier: vann orcus sier: puss orcus sier: så får du en SUSSSSSSSSSSSSSSSss orcus sier: GONATT J**** H***! va litt spesielt (no offence) Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 THE RETURN OF ASYRST!!! Hadde enda en samtale med han nå.... nå heter han:______|______| (det blir en boks i messenger... :wink: ) ______|______| sier: hhjhjhhhjhhhjhhhjgjhhhjhhjhhhjhhhjghhhhhhhhhhhhhhhujghhhhhhh ______|______| sier: gkhkøka ______|______| sier: kukløskdgø ______|______| sier: homdfsy sdrt ______|______| sier: sery ______|______| sier: gsæerhjb ______|______| sier: dfa riba tgaio ed .Thanatos drikker Cola og sier: ? ______|______| sier: so gria g i aerti i sf ia ______|______| sier: asdgf aisdg i agaj jgr a rgj a j mad ______|______| sier: homdfsg pergn snd ur a gfnb ______|______| sier: sdofi sdfg fdg sdfug n¨s ______|______| sier: soms hfd ? ______|______| sier: sofdg? ______|______| sier: hua dg? ______|______| sier: hua .Thanatos drikker Cola og sier: mafg! <----- leke med! ______|______| sier: HUAAAA <----- hjelp! ______|______| sier: aha ______|______| sier: so sfdgu fgh .Thanatos drikker Cola og sier: wh dda facx ik huaaa ______|______| sier: sodfg fgh... ______|______| sier: sdmfg, fdgj sdfjsot sjswqr .Thanatos drikker Cola og sier: du e syyyk! ______|______| sier: kas df fs ttow si df ______|______| sier: chi’ z ’khala goob ______|______| sier: kaz hsu ifgh ? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Håper og tror denne blir stengt snart... så lenge det ikke er samtaler som er interessante ser jeg ikke formålet med denne tråden. Jens. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Ufattelig spennende altså. Jeg blir helt svimmel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg