Miisu Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Hei! har kjøpt meg en acer one som har w7 starter som OS. Funker veldig dårlig og har null funksjoner. Vil derfor bytte til xp som for meg funker veldig bra på en annen acer one jeg har. Propblemet er at pc'n ikke har cd eller dvdspiller for å boote iso fil. den ville ikke boote fra ekstern hardisk. Noen som kan hjelpe? Endret 28. november 2009 av Miisu Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Last ned eller flytt over image. Ekstern cd-rom er også en mulighet Lenke til kommentar
JAH Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Å få en bootbar minnepenn med XP er ikke like lett som vista/7 Men dette programmet fungerer greit for å lage en bootbar minnepenn http://wintoflash.com/home/en/ Endret 28. november 2009 av janaha Lenke til kommentar
Miisu Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Supert da skal jeg forsøke dette. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå