fredrik1986 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Er litt nysgjerrig på hva som skjer hviss en ølboks blir frosset, men føler egentlig ikke for å prøve det ut selv. Vil den sprekke/åpne seg, eller vil den være like inntakt? Og, går alkoholen ut av ølet hviss det blir frosset? Mange som påstår dette, men har ikke funnet noe som sier at det virkelig gjør det. Regner med det er noen her som har prøvd det/vet hva som skjer? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Vil tippe boksen sprekker... Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Den utvider seg kraftig eller sprekker. Mora mi har glemt ølbokser i frysern en milliard ganger ... Endret 28. november 2009 av BooBass Lenke til kommentar
Special P Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Tror nok ikke den sprekker. Men glassflaskene sprekker ganske bra har jeg erfart Uansett så går ikke alkoholen ut av ølet. Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Som oftest, i de aller fleste tilfeller, vil den være svært kald. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvertfall jeg har ikke hørt at en aluminiums boks har slått sprekker av og stå i fryseren Metallet utvider seg, det gjør ikke glasset derfor går glasset til pokker og ikke en evt. boks Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Min erfaring er at 30% (to i en sixpack) sprekker i fryseren. Som gjør at all mat i den lukter og smaker øl. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Solois er ut, øllis er in! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Er litt nysgjerrig på hva som skjer hviss en ølboks blir frosset, Den blir kald:) Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Blir en del kan jeg garantere. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Boksen er ikke særlig tøylig, så vil vel som med flaska sprekke. However: er ikke alt som sprekker. Har glemt en 6pack i fryseren hvor kun en sprakk... utrolig kjedelig å stå i en bøyd, i en ubehagelig kroppsstilling for å prøve å vaske oppi fryseboksen dagen derpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå