Tors bror Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Er det noen som kjenner NextGenTel sine rutiner for levering av modem/ruter og passord i posten? Monrtørene kommer på tirsdag (det er meningen hvertfall), men ennå har det ikke dukket op noe. Kanskje er sen levering rutine, men det virker jo litt pussig. Bekreftelse til NTG sendte jeg samme dag som jeg fikk beskjed om installeringsdato tidligere i uka. Grunnen til at jeg spør her og ikke hos NextGenTel bør vel være åpenbar... [ Denne Melding var redigert av: Tors bror på 2002-01-26 21:35 ] Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Hei Etter hva jeg har forstått så har NGT for vane å sende modem etter at Bravida har sagt ifra at innstalasjon gikk OK. Skjedde ihvertfall med en kompis som fikk adsl fra NGT. :smile: Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Jeg fikk mitt i "god tid" før montøren fra Bravida kom, ihvertfall noen dager :smile: Anbefaler at du ringer til NGT og forhører deg, bare ikke ring på de verste tidene. Jeg ringte også i tillegg til Bravida for å forsikre meg at de kom på oppsatt dato, og bra var det da de ikke hadde registrert noe på meg den dagen. Men alt gikk bra. Har to rutere i to forskjellige leiligheter fra NGT, begge gangene kom ruteren i god tid før installasjonen. ...og montøren installerte ruteren og sjekket at oppkobling og surfing gikk greit, så det kan være greit at ruteren er på plass før montøren kommer. [ Denne Melding var redigert av: Pluto på 2002-01-26 19:56 ] Lenke til kommentar
Flame Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Modemet fra NGT ble også sendt til meg før selve installasjonen. Ring og hør hvorfor du ikke har fått det. [ Denne Melding var redigert av: Flame på 2002-01-26 19:58 ] Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Tror det er problemer med å få tak i modem, har en kompis som har ventet i evigheter. NGT skylder på stor etterspørsel. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 En kamerat av meg hadde instalatør hjemme hos seg i midten av denne måneden. Da han ringte for å høre når han fikk modemet fikk han beskjed om at de ikke hadde flere modem igjen og måtte vente til ca midten av februar :sad: Lenke til kommentar
Tors bror Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 Dette høres jo ikke helt betryggende ut. Skal forsøke å stå opp tidlig på mandagen og "kapre NGT-operatørene. (Og håpe at det ikke går som sistgang jeg lurte på noe og endelig kom frem- "nei du det kan jegg ikke hjelpe deg med, vi har bare en ansatt som driver med det der".) Ringe Bravida høres også ut som en god idé. Lenke til kommentar
styx Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Jeg bestilte ADSL fra NGT tidlig i desember, fikk en installatør fra Bravida på besøk 9. januar (gjorde en veldig bra jobb også), men kundesidene til NGT forandrer mening om når linja er klar til bruk (når jeg får modemet/routeren) hele tiden. For øyeblikket mener den 04.02.02, noe som er nesten en måned etter installasjonen av linja. Konklusjon: Jeg er j*vlig forbanna på NGT! Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Holder NG på bite over mere en de kan svelge? Lenke til kommentar
styx Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Man kan jo alltids begynne å lure... Kjøpsloven §§ 22 - 29, samt §67 kan jo være interessante i dette tilfellet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå