Gå til innhold

Ønsker ros og kritikk igjen :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Jeg hadde likt bedre om scrollebanneren din hadde gått rundt istedetfor tilbake etter siste.

-Det bør gå an å klikke på de temaene under "Siste innlegg i bloggen".

-Forumet er stygt. Det er ikke fint å gå ut av siden og komme til upyntet standardforum på en ny side.

Forumet la jeg til i går, så driver fortsatt med å ordne det.

Har fikset link på hvert tema "Siste innlegg i bloggen".

Scrollebanneren vurderer jeg å fjerne. folk gidder vel ikke å se på bannere og plakater idag uansett. tror du siden hadde blitt bedre uten?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Scrollebanneren vurderer jeg å fjerne. folk gidder vel ikke å se på bannere og plakater idag uansett. tror du siden hadde blitt bedre uten?
Det er det en måte å finne ut av på. Eller prøv med en ordentlig banner og se hvordan det blir.

gikk tilbake til det gamle designet igjen. ble for avansert den nye siden.. har ikke bruk for det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Som en kort notis før jeg begynner så synes jeg det er ganske uhøflig å ikke ta på seg det lille arbeidet det er å lage en lenke av siden man ønsker kritikk på. Dette gjør at mange må gjøre et arbeid, i stedet for én.

1: Første som slår meg er gyselige farger. Knæsjgrønn og hvitt.

2: Tror du vil vinne mye på å sette opp øvelsene mer systematisk. Progresjon (der jeg ikke helt vet hva tidsangivelsen er for, da det ikke ser ut til å være tiden man trenger for å klare det), steder på kroppen det virker, hvem det ikke passer for osv.

3: Tomme henvendelser blir sendt

4: Anbefaling på hvor Doorway og turnringer kan kjøpes er greit å ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...