NilsErik Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Vakler litt mellom Fujis toppmodell og den nye Canon EOS 10D. Begge er såpass dyre at jeg har fundert på å kjøpe i utlandet via nettet. Noen som har gode tips om hvor en skal søke, og om det er bryet verd prismessig? Har prøvd Forumet en gang tidligere med glimrende resultat. Håper det slår til denne gangen også. NE Lenke til kommentar
Maja Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Sjekk f.eks på eBay.com, mange av de som selger der har en butikk i tillegg. Jeg kjøpte Nikon Coolpix 4300 der for 4800, inkludert toll/moms/frakt, og da fulgte det med ekstra minnebrikke på 254 MB, ekstra oppladbart batteri, bordstativ og kortleser til pc'n! Lenke til kommentar
richard s Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei, maja! Da du kjøpte kamera via ebay: Hvor mye utgjorde henholdsvis toll/moms/frakt? mvh Richard S. Lenke til kommentar
lunikz Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 På linkene under får du svar på det meste som har med toll, moms, frakt og andre gebyrer å gjøre når man kjøper fra utlandet. Handle i utlandet DinSide, handle i utlnadet På http://www.bizrate.com kan du søke etter ditt kamera og finne den butikken som har det til lavest pris(i USA). Der ser du også hvilken karakter andre har gitt den butikken. Men det er ikke alle butikkene som sender til Norge. Hilsen Lunikz Lenke til kommentar
Torhild Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Kjøpte kamera i Singapore, halve prisen så jeg smelte til og kjøte en del linser osv.....lykkelig over mitt nye kjøp, men..... Etter litt over et år, begynte det å slå sprekker i min lykke, kameraet måtte til reperasjon, den internasjonale garantien var bare på et år, (Norsk garanti er 2 år) og om jeg hadde hatt garanti så hadde jeg alikevell måtte sende det utenlands, ville jeg ha det fikset i Norge måtte jeg nok punge ut, dyrt......og dyrt blir det jo nå også Solgte kameraet for det det koster å fikse det, og nå skal jeg ha meg et nytt med NORSK garanti !!!!! Lykke til :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå