Green Onion Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg stemmer på FFA Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg melder meg av igjen. Venter heller til det kommer en turnering hvor alle regler, dato osv. er bestemt på forhånd. Føler det blir mye tull når alt skal bestemmes i siste liten. Lenke til kommentar
CheeseyJunk Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Dette blir nok litt tullete, ja. Hva om du oppretter en ny tråd der alle tider og sånt er bestemt i førstetråden? Foreslår også at Hardcore er på og at Heartbeat er av. I FFA blir det som tidligere nevnt mye camping, så det hadde kanskje vært best med S&D? Spiller ikke så stor rolle for meg, jeg er med uansett! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg melder meg av igjen.Venter heller til det kommer en turnering hvor alle regler, dato osv. er bestemt på forhånd. Føler det blir mye tull når alt skal bestemmes i siste liten. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg oppretter ny tråd og setter denne som løst. Link kommer hit snart. EDIT: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1178531 Endret 1. desember 2009 av TazDog Lenke til kommentar
godlaks1 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg kunne gjerne tenke meg å være med PSN: GodLaks Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er med! Kimmmmmmmmey (8 m-er) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå