evenandreas Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Hei! Ja Emnetittelen sier nå det meste... Jeg startet på Rainbow 6 i dag, håper på å lese den ut til neste uke... Endret 27. november 2009 av evenandreas Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har tidligere lest Net Force 1 & 2. God bøker for oss geeks Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har tidligere lest Net Force 1 & 2. God bøker for oss geeks Hehe ja. Jeg leser egentlig ikke så mye, men nå har jeg blitt fasinert av hvordan spenningen holder seg og at det ikke blir kjedelig! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er en del år siden jeg har lest noe, men husker jeg likte dem den gang. Husk å skille litt på bøker tilsynelatende skrevet av Tom Clancy. Er en del serier der han har knapt noe med å gjøre, og en del av dem er svært platte og kjedelige. Jack Ryan-serien (som er tett koblet med noen andre bøker med John Clark som en kjenner fra førstnevnte serie (Without Remorse er bra!!)) er blandt dem han har skrevet, og disse er også mine favoritter. Kan også anbefale Red Storm Rising som er en fiktiv 3. verdenskrig mellom NATO og Sovjetunionen såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jakten på rød oktober, patriot games og overhengende fare er 3 meget bra bøker som også er filmatisert på en glimrende måte. Rød Storm er min favorittbok Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Uten anger (husker ikke den engelske tittelen) er også en bok som anbefales på det sterkeste sammen med jakten på røde oktober, rød storm og f.eks Patriotens spill. Lenke til kommentar
LarsOl Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg begynte kanskje i helt feil side av skalaen, men jeg har lest en Tom Clancy-bok og jeg regner den som en av de dårligere bøker jeg har lest. Tigerens Tann (tror den kom ut rundt 2004 eller noe sånt). Veldig forutsigbar og lite dynamisk. Mulig at jeg gikk inn med feil forventninger, men jeg har ikke hatt lyst til å lese mer av han. Kan noen si om denne boka er representativ for han som forfatter? Beklager negativ post, men kanskje noen kan motivere meg til å gi han en ny sjans? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå