Skogslik Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Eg har en parabol boks fra viasat, og skal ha denne til og fungere på tvn. Eg har satt i en hvit antenne kabel som kommer fra veggen (denne går til parabolen utpå huset) Og en scart kontakt i tvn. Trenger eg enda en slik antenne kabel fra boksen til tvn? For eg får ikkje noe som helst bilde på tvn :/ Endret 27. november 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nei, om det er en sånn enkel hvit boks fra viasat så er det alt du trenger. Sikker på at scarten sitter skikkelig både på tv-en og på boksen? Bakpå boksen så er det to scartkontakter. Du skal da sette den inn i den som det står tv på. Det skal da komme opp bilde når du skrur på boksen. Prøv dette her først. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Er en svart boks, men er vell det samme. Og har nå prøvd begge scart utgangene på boksen, men ingen forsjell. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 På noen tv-er så pleier det å være en knapp på fjernkontrollen som du kan skifte til forskjellige moduser som f.eks video og sånn. Har du prøvd det? Hvis du ikke vet hvilken knapp det er så kan du se i instruksjonsboka til tv-en. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Hm, en ide ja! Helt nytt tv som ble pakket opp i dag, så skal se litt i boken til tv og se om eg finner noe du nevner der Edit: Nå fikk eg vist bilde! Men nå står det på skjermen at eg må ringe viasat og få aktivert abonementet mitt. jaja får vell det da. Endret 28. november 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå