Zeorsd Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det har seg altså slik at jeg at jeg begikk monstertabben og på en eller annen måte greide å dele "users" mappen på pcen min. Når vet jeg ikke sikkert, men jeg TROR det skjedde for kanskje en uke siden ifm. oppsett av PS3 Media server. Det jeg nå lurer på er om noen har sett på eller kopiert noen av filene mine? Finnes det noen måte jeg kan får noen som helst informasjon om dette i det hele tatt? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er vel bare andre på samme nettverk som kan se filene dine da, vel? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Bare folk som er koblet opp til samme ruter til deg vil kunne se den mappen :-) ingen ting og være redd for. Men hvis du skal fjerne det så høyere klikker du på users mappen - Egenskaper - deling - Deling - på den Dataen du ikke vil skal se mappen ser du under Tilatelsesnivå - Fjern. Da burde den ikke være delt mer Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Har selvfølgelig tatt vekk delingen. Det er forresten akkurat det som dere nevner som er problemet, det var andre, koblet til samme "semi offentlige" router som meg. Det jeg lurer på er om det er lagret noen info om hvem som eventuelt så på/kopierte filene mine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå