Tommelom Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Grunnen til at jeg spør om dette er at jeg har en kaputt hd. Windows henger i oppstarten om denne disken er koblet til. Har forsøkt alle mulige måter for å få denne til å virke. Selv Linux som booter helt fint, men finner ikke denne disken. Jeg har eSATA porter på hk'et, men disse har jo andre plugger enn sata. Er det bare å få tak i riktig kabel for å koble denne interne disken til en esata-port etter at windows er bootet eller er det andre forskjeller som gjør at dette ikke vil funke? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nei. Bortsett fra at esata har en fysisk utforming som gjør den bedre egnet for disker som er plasserte utafor kabinettet så er det ingen andre forskjeller som begrenser bruken. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det skal gå å koble til disken slik. Et annet alternativ er et USB adapter. Men symptomene tyder på at det er tvilsomt om det vil hjelpe. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Ja, jeg tipper den er ferdig nå. Jeg hadde dette problemet en gang tidligere. Da fikk jeg den opp i linux og formatert den. Da virket den i windows igjen. Men nå er den nok helt ferdig. Aner ikke hvor den er kjøpt så det er 500gig tapt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå