8086 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har en venninne med en gammel pc som bare har 256MB minnne. Den går urtregt, og for å minske lidelsene hennes mens hun venter på å få nok penger til å kjøpe seg noe nyere, har jeg foreslått at hun kjøper litt mer minne. Minnet hun har i pc-en er DDR PC2100 (266Mhz), men det er ikke så mange som har dette. Derfor lurte jeg på om det går an å bruke høyere rangert minne (som det er mer av). Det ville vært ideelt om jeg bare kunne plukket opp noe hos Datakjeden som passet. Er det så at jeg kan bruke høyere rangert minne selv om hovedkortet har lavere busshastighet? Jeg vet hvis man blander minne vil det høyest rangerte minne kjøre på hastigheten til det laveste. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Du kan bruke høyere/bedre minne, det vil bare klokke seg ned .... Lenke til kommentar
8086 Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Takk, det var det jeg regnet med, men måtte bare sjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå