pakprincess13 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei , laptopen min Navn:Compaq presario cq70 Notebook pc Hewlett packard jeg kjøpte den 14 mai 2009 hos expert , da 3 av tastene løsnet ,den 1 i juli ,den 2 i august og den 3 i oktober hadde jeg tenkt å sende den inn, men tiden gikk , det ble ikke noe av det , fikk ikke tid til å ta backup ,men denne uken ,løsnet pc skejrmen litt fra den ene siden sånn at når jeg lukket pc ,dekket den ikke hele pc , bare halveis ,jeg kan også se ledningene nå , og idag løsnet selve skjermen litt ,alså der bildet kommer opp , og den svarte,lange grien som holder den fast bak løsnet , så nå er hele pc litt løsnet , jg lurer på om de kan fikse den har tenkt å levere til expert imorgen, skal ta backup nå¨, her er 3 bilder er det mulig å fikse den , og hvor lang tid tar det , er avhenging av pc , pågrunn av skoelarbeidet, jeg evt at jeg kan få en låne pc , mn hvor lang tid tar reptasjonen hilsen fortvilet 14 år gammel jente Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ikke løft pc'n i skjermern så unngår du i de fleste tilfeller det der Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ikkje tenk på om det er muleg og fikse den, det er ikkje ditt problem men Expert, kan nok kreve lånepc, men dette er lite prioritet blandt butikkar, så det er nok vanskeleg å få til. Lenke til kommentar
pakprincess13 Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 ok , men hvordan er det expert sitt ansvar , hva skal jeg gjøre? og hvordan tar jeg backup Lenke til kommentar
M-G Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 siden maskinen fortsatt er ganske ny så er det vel garanti på den så da må den leveres i butikk også sender de til verksted mest sannsynlig og det kan ta et par uker minst. for å ta backup trenger du noe å ta backup til da som en ekstern disk eller tilsvarende, den lette versjonen er å bruke copy/paste av filene du trenger å ta vare på alternativt finne et backupprogram på nett Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fysiske skader erstattes ikke av butikkgaranti, dette gjelder i alle fall de tastene du har mistet, om du ikke har dem og dem kan festes til samme keyboard igjen. Tviler også på at problemet med skjermen din går under garanti. Men for all del, du kan jo prøve. Må nok betale et forelegg for feilsøkingen tho, om det ikke skulle gå på garanti. Lenke til kommentar
pakprincess13 Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 hva mener du , når det gjelder backup , jeg har tenkt å laste ned filene til en mminnepenn , men programmene er jeg usikker på om de blir borte , noen som har svar Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 De blir nok ikke borte, da ingen av reparasjonene krever at data blir slettet. Programmer må/bør du uansett installere på nytt om de reinstallerer Windows. Lenke til kommentar
pakprincess13 Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 ifølge dem , kommer det under garantien . da jeg besøkte dem igår ifølge dem , kommer det under garantien . da jeg besøkte dem igår Lenke til kommentar
pakprincess13 Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 De blir nok ikke borte, da ingen av reparasjonene krever at data blir slettet.Programmer må/bør du uansett installere på nytt om de reinstallerer Windows. må jeg innstalere på nytt , programmene som var med pc , da jeg fikk den Lenke til kommentar
pakprincess13 Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 bare svar i vei , Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ikke de som følger med fra fabrikken, nei, men alle andre du har installert selv i ettertid. Lenke til kommentar
pakprincess13 Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Ikke de som følger med fra fabrikken, nei, men alle andre du har installert selv i ettertid. så om jeg har rett , blir ikke de programmene som var på pc da jeg kjøpte den slettet , men de jeg har instalert ,selv blir det Takk Til dere som leser dette nå , bare svar ,jeg trenger all den hjelpen jeg kan , få , spesielt når det gjelder backup , Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 For å ta backup legger du bare alle filene du vil ha på en ekstern harddisk/minnepinne/brenner til CD eller liknende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå