Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Hjelp bærbar pc løsnet , haster!

Anbefalte innlegg

Hei , laptopen min

Navn:Compaq presario cq70 Notebook pc

Hewlett packard

jeg kjøpte den 14 mai 2009 hos expert , da 3 av tastene løsnet ,den 1 i juli ,den 2 i august og den 3 i oktober

hadde jeg tenkt å sende den inn, men tiden gikk , det ble ikke noe av det , fikk ikke tid til å ta backup ,men denne uken ,løsnet pc skejrmen litt fra den ene siden sånn at når jeg lukket pc ,dekket den ikke hele pc , bare halveis ,jeg kan også se ledningene nå , og idag løsnet selve skjermen litt ,alså der bildet kommer opp , og den svarte,lange grien som holder den fast bak løsnet , så nå er hele pc litt løsnet , jg lurer på om de kan fikse den har tenkt å levere til expert imorgen, skal ta backup nå¨, her er 3 bilder

er det mulig å fikse den , og hvor lang tid tar det , er avhenging av pc , pågrunn av skoelarbeidet, jeg evt at jeg kan få en låne pc , mn hvor lang tid tar reptasjonen

hilsen fortvilet 14 år gammel jente

post-170986-1259355624_thumb.jpg

post-170986-1259355748_thumb.jpg

post-170986-1259355765_thumb.jpg

post-170986-1259355773_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

siden maskinen fortsatt er ganske ny så er det vel garanti på den så da må den leveres i butikk også sender de til verksted mest sannsynlig og det kan ta et par uker minst. for å ta backup trenger du noe å ta backup til da som en ekstern disk eller tilsvarende, den lette versjonen er å bruke copy/paste av filene du trenger å ta vare på alternativt finne et backupprogram på nett

Lenke til kommentar

Fysiske skader erstattes ikke av butikkgaranti, dette gjelder i alle fall de tastene du har mistet, om du ikke har dem og dem kan festes til samme keyboard igjen.

Tviler også på at problemet med skjermen din går under garanti.

Men for all del, du kan jo prøve.

Må nok betale et forelegg for feilsøkingen tho, om det ikke skulle gå på garanti.

Lenke til kommentar
Ikke de som følger med fra fabrikken, nei, men alle andre du har installert selv i ettertid.

så om jeg har rett , blir ikke de programmene som var på pc da jeg kjøpte den slettet , men de jeg har instalert ,selv blir det Takk :D

Til dere som leser dette nå , bare svar ,jeg trenger all den hjelpen jeg kan , få , spesielt når det gjelder backup ,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...