Neural Robotics Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 http://www.getboinged.org/images/gamepak_back_sm.jpg Lenke til kommentar
aschj Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Kan det ha en sammenheng med at det er gamle amigaspill de har i denne pakken? Lenke til kommentar
Neural Robotics Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Det er basert på ny "Amiga" teknologi. Antakelig samme type spill som følger med Sharp enhetene. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Ikke for å pirke eller noe, men hva har dette med Linux å gjøre? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Men det er vel lenge til MS Linux Lenke til kommentar
Neural Robotics Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Finnes ikke noe forum for alternative OS. Uansett så kan faktisk disse spillene spilles på Linux (men MS har sikkert kjøpt eneretten). Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Du har da Annet om data. En fin kategori for slike ting :smile: Lenke til kommentar
Neural Robotics Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Vanligvis så velger man et forum for OS ikke annet om data når man snakker om andre OS enn linux. Når det kun er Linux som kategori, så er det det mest relevante forum. I linux forumet snakker mange om Linux. Men også om BSD, UNIX og andre POSIX baserte systemer. Og ofte er det vanlig å snakke om andre systemer i tillegg. Sikkert ikke bare jeg som har nevnt Amiga eller BeOS. Mac har også blitt aktuelt etter at de valgte å benytte BSD lisensiert kode. Lenke til kommentar
drall Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hmm.. for meg er det windows som er et alternativt os, ikke at jeg ser på det som et brukbart alternativ for meg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå