akb33 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) hei .jeg vurderer å oppgradere den pc,n jeg har eller evnt kjøpe ny pc ,eller er det greit å kjøpe feks en brukt gamer pc? den jeg har blir 4år til påsken neste år. det er en HP pavlion 5233. med disse komponentene: AMD-athlon 64 processor 3500+ 2,19ghtz 1GB ram ,satte inn 1 GB til nå i sommer så totalt 2GB 250gb hd radeon x600 integrert skjermkort realtek AC97 audio integrert trådløst nettverks kort har fått endel dritt inn på pc,n så den er veldig treg og låser seg ofte . så vet ikke om det hjelper å formatere den på nytt .har ikke så god greie på sånt .så om noen ville være behjelpelig med evnt å bygge en pc eller oppgradere denne ,hadde jeg vært takknemelig . pcn brukes til internett,litt bilder ,simulator spill ,som bla farming simulator,digger simulator ,simcity mm .det går slik det er idag ,men den virker litt treg . forslag og hjelp ,mottas med takk . hvis jeg skal bygge ny eller oppgradere hadde jeg tenkt en pris til max ca 5-6000kr . Endret 27. november 2009 av akb33 Lenke til kommentar
akb33 Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 er det ingen som kan være litt behjelpelig*??? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Er nok socket 939 du har i HK, å til det lager dem ikke lengre CPUer og rammen er vel av typpe DDR400 skulle jeg tro. Tror du må oppgradere alt for å si det sånt. Hardisken kan du nok bruke:) Endret 28. november 2009 av sveibuen Lenke til kommentar
akb33 Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 det står nederst .men kan gjnta det jeg ,hadde tenkt på noe rundt 5-6000kr Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Du kan jo kjøpe denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=432015 og denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=572966 Hardisk har du fra før av;) Kanskje du må legge til et OS og viss du ikke har det fra før:) vett ikke helt me PSU din, om den er stor nok. Er den 500W+ såg går det nok fint. Endret 28. november 2009 av sveibuen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå