lundinjo Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Heisann I dag opplevde jeg noe utrolig rart når jeg skulle legge ut en link på "veggen" til en gruppe. Det som møtte meg var bidlet som ligger vedlagt. Noen som kan si meg hvorfor? "Moren din er en mann" ?? På forhånd takk Lenke til kommentar
lundinjo Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Ja, det sa jeg også... Er HELT merkelig... kan det være noe hacking eller noe sånt!? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Haha Kva skjer vis du trykker på på det då, ser ut som det er ein kobling på bilde... Endret 27. november 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Den norske oversettelsen er vel gjort av brukerne selv. Kan være en sammenheng ... Lenke til kommentar
lundinjo Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Når jeg trykker på koblingen "moren din er en mann" kommer det opp en ny "kode" som jeg skal skrive inn... MEN uansett om jeg skriver det riktig, så godtar den det ikke... Så problemet er vel egentlig at jeg ikke får lagt ut noe "Den norske oversettelsen er vel gjort av brukerne selv. Kan være en sammenheng ..." Hva mener du ? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 "Den norske oversettelsen er vel gjort av brukerne selv. Kan være en sammenheng ..."Hva mener du ? Han mener at det er mulig at de som lager facebook ikke kontrollerer oversettelsene veldig nøye og den/de som har skrevet oversettelsene har bestemt seg for å holde litt hælvette. Lenke til kommentar
lundinjo Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Takk for svar. Men hvorfor må jeg i hele tatt gjennom den "sikkerhetskontrollen"?? Før måtte jeg ikke det... og alle andre jeg har snakket med trenger heller ikke gjennom denne kontrollen for å få legge ut en link...? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fruen hadde fikk også denne meldingen, og lurte på om hvorfor moren var mann om hun ikke kunne se koden... Lenke til kommentar
lundinjo Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Fruen hadde fikk også denne meldingen, og lurte på om hvorfor moren var mann om hun ikke kunne se koden... HEHE, jepp, livet er ikke lett for personer med manne-mødre!! Vet du grunnen?? Fikk hun i hele tatt til å komme seg videre?? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jada, alt fungerte som det skulle til hun. Hun fikk ny kode når hun trykte på mannegreiene også. Lenke til kommentar
Armychild Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hahaha hendte meg også turte ikke klikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå