n4w Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei. Ettersom at jeg har sett flere tråder med spørsmål om hvilke anime/manga de skal se, så jeg tenkte at vi like så godt kan ha en egen tråd for dette. Et par regler: For å gjøre det lett for de som skal anbefale en anime/manga til din request, vær vennlig å gi så mye informasjon om hva slags type anime du liker. - Ikke flood, en request om gangen. - Når du har lagd din request, se gjennom tråden. Kanskje du kan hjelpe noen. - Hvis du er på jakt etter en anime/manga du ikke husker navnet på, gi ut så mye info som du kan huske. - Hold dere On Topic. - Gi gjerne ut fler enn en anime/manga, slik at den som requester har noe å holde på med. Håper du finner det du leter etter. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg trudde det var dette disse trådene var til jeg: Anime Diskusjonstråd Anime Anbefalinger Mulig folk syns det er lettere å oppdage/lage nye tråder enn å legge merke til/spørre i sticky trådene Merker at de nesten ikke blir brukt Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Så vidt jeg har fått med meg er det enkelt anbefalinger, og ikke en personlig etterspørsel. Du kan diskutere de forskjellige animene/mangaene som er blitt fortalt om i anbefalings tråden. Men som sagt, ingen personlig etterspørsel av anime/manga Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Man kan jo fint legge inn personlig etterspørsel i diskusjonstråden, har selv gjort dette og sett andre har gjort det. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det fins allerede en anime anbefalings tråd. Og den er pinna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå