Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan kan jeg kræsje min egen PC fullstendig?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vet at det er det eksakt motsatte som dette forumet er for, men jeg følte at jeg valgte rett kategori på en eller annen måte :)

Uansett. På skolepcen min så er det Windows Vista, og den eneste måten jeg kan få Windows 7 på den er ved at systemansvarlig på skolen må formatere PCen min. Om 3 måneder vil Windows 7 være et alternativ for elevene for 50kroner, men det er flere allerede som har fått pcene sine "oppgradert" med systemfeil...

Hvordan kan jeg liksom gjøre pcen så "ødelagt" at kun en formatering hjelper... og uten å vekke oppsikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
shutdown -r -t 30 -c "sorry"

ikke så avansert, men hvis du klarer å skjule den så kanskje, men bare bruk det som siste utvei siden det er lett å finne det.

Den kræsjer vel ikke pcen.. bare slår den av..

Jeg tenker på noe som får den til å rett å slett ikke fungere... et anonymt virus kanskje? :D

slik at den MÅ formateres, hvis ikke må IT ansvarlig på skolen bruke dagesvis på å finne problemet

Lenke til kommentar
Begynn å slett filer i C:\windows\system32 mappa. Tilslutt vil pcen din slutte å funke.

Eller bare slett system32 mappa.. Da er det ingen vei tilbake ^^

Du kan ikke slette system32 mappa. Bare noen filer i mappen, men uansett så sletter du bare som faen. Spesielt har jeg hørt mye stygt om å slette "hal.dll" :)

Lenke til kommentar
Begynn å slett filer i C:\windows\system32 mappa. Tilslutt vil pcen din slutte å funke.

Hva sånn eksakt vil skje med pcen da?

Vil absolutt ingenting fungere? ikke engang å trykke på en mappe med innhold?

Og hvordan sletter jeg den på best måte? "Legg i papirkurv" --> "Tøm papirkurv"?

Lenke til kommentar

Og hvordan sletter jeg den på best måte? "Legg i papirkurv" --> "Tøm papirkurv"?

Vil ikke starte :) Får sikkert bare masse blåskjermer.

Lenke til kommentar

Slett registeret.

Start - Kjør - regedit

Slett alt du kan her, så blir det nok litt trøbbel som systemansvarlige ikke kan fikse.

iNeo: For å fikse ditt problem er det bare til å boote i safe-mode og fjerne denne shortcuten som er plassert i oppstartsmappen.

Skal ikke mye til for å teste noe slikt...

Lenke til kommentar

Vil ikke starte :) Får sikkert bare masse blåskjermer.

Hørtes vel kanskje ikke så dumt ut... kanskje jeg skal prøve... men på den andre siden, kan ITansvarlig finne ut at jeg manuelt slettet den?

Må bare finne på en god troverdig unnskyldning hehe ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...