Gå til innhold

Kamptråd- Everton VS Liverpool

Smågal

Everton-kampen  

36 stemmer

1. 1. Liverpools beste

• Reina
      26
    • Johnson
      2
    • Carragher
      1
    • Agger
      0
    • Insua
      0
    • Mascherano
      5
    • Lucas
      1
    • Kuyt
      1
    • Gerrard
      0
    • Aurelio
      0
    • Ngog
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne kampen var vitterlig ikke noe hardere enn noen annen PL-kamp. Det er rundt en måned siden han spilte et kvarter, og viste mye bra, nå er han plutselig ikke klar igjen for kamp? Tror nok ikke vi hadde blitt noe svekket på noen som helst måte om han erstatta Lucas, jeg..

Lenke til kommentar

Glemmer folk at dette var et lokalderby? Slike kamper lever alltid sitt eget liv, og det går ikke an å trekke noen som helst slutninger etter sånne kamper. At Everton var best i store deler av kampen er det lite tvil om, men det er forsåvidt en naturlig utvikling etter at vi får et tidlig mål; Everton må jage, mens vi behøver ikke satse hodeløst framover. Likevel kan man ikke konkludere med at Liverpool verken er friskmeldt eller fortsatt sykemeldt etter en slik kamp.

Reina var god og hadde noen syke matchvinner redninger, men hadde også et par grove misser som fort kunne blitt skjebnesvangre. Jeg for min del holder Kuyt som banens beste i denne kampen; han vinner baller, har kreative pasninger, gode innlegg(!) og kroner det hele med et mål etter iherdig kjemping.

Lenke til kommentar

Jeg synest Kuyt var Kuyt. Som regel mange dårlige touch, og sammen med Lucas stopper angrepene litt opp når de har ballen, da går det enten i støtte eller til nærmeste på tvers, istedenfor å føre ball og ha en offensiv tankegang. For min del holder jeg Reina som best, med Mascherano i hæl. Meget god defansivt og mange herlige taklinger, kroner det med mål og sesongens deiligste feiring.

PROP091129-04-Everton_Liverpool.jpg

PROP091129-10-Everton_Liverpool.jpg

PROP091129-11-Everton_Liverpool.jpg

PROP091129-09-Everton_Liverpool.jpg

PROP091129-15-Everton_Liverpool.jpg

PROP091129-19-Everton_Liverpool.jpg

PROP091129-17-Everton_Liverpool.jpg

PROP091129-28-Everton_Liverpool.jpg

PROP091129-35-Everton_Liverpool.jpg

PROP091129-36-Everton_Liverpool.jpg

PROP091129-47-Everton_Liverpool.jpg

PROP091129-41-Everton_Liverpool.jpg

PROP091129-42-Everton_Liverpool.jpg

PROP091129-44-Everton_Liverpool.jpg

PROP091129-46-Everton_Liverpool.jpg

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...