Gå til innhold

Kamptråd- Everton VS Liverpool

Smågal

Everton-kampen  

36 stemmer

1. 1. Liverpools beste

• Reina
      26
    • Johnson
      2
    • Carragher
      1
    • Agger
      0
    • Insua
      0
    • Mascherano
      5
    • Lucas
      1
    • Kuyt
      1
    • Gerrard
      0
    • Aurelio
      0
    • Ngog
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi fikk ikke se Aquilani i det hele tatt faktisk. Tror jeg kunne vridd om huet på Rafa i frustrasjon om jeg hadde møtt han nå. Herregud så tragisk. Men, vi vant hvertfall.

Helt enig, vi har brukt £15M på fyren... og får vi se ham spille, etter 3 måneder med skade? Jeg vil vite hva han er i stand til, og med en blødende Lucas og ræva Gerrard så kunne vi fått sett en spillekåt Aquiliani. Pokker heller!

Grei seier, selv om kampen var spesiell. Krisen er ikke over for vår del.

Lenke til kommentar
Et tap for fotballen.

På hvilken måte? Er det et tap for fotballen hver gang en kamp ender med seier til det underlege laget? Tvert i mot.

Kampen sett under ett: flaut, burde tapt og da skulle vi ikke se bort i fra at hodet til rafa hadde rullet. Hva i helvette gjør 200 millionersmannen på benken? Nei, jeg er like forbannet som om vi hadde tapt kampen.

Lenke til kommentar

Fælt så sutrete man skulle være når vi vinner en kamp vi lett kunne ha tapt. Det var det jo ikke noen dommeravgjørelser som sørget for at vi vant. Vi hadde få sjanser men var effektive med 2 mål, og at Everton ikke scorer mål er helt deres egen feil.

Edit: Må for øvrig også si at jeg er meget sint over at Aquilani ikke fikk spille i dag, i det hele tatt. Hvordan i alle dager skal han kunne bli match-fit om han ikke spiller?!

Endret av Hamburgesmauet
Lenke til kommentar

Det var ikke david mot goliat, det var to gjevngode lag/tropper.

Hvorfor et tap for fotballen?

- Liverpool har overhode ikke morsomme spillertyper, foruten Benayoun når han kommer inn. Stort sett "løpegutter" og gråkladder som Kuyt. Sistnevnte ranker jeg som PL kjedeligste spiller. 0 teknikk.

- LFC eier jo ikke eget spill. Alle sjanser ("alle") kommer som følge av enten måfå innlegg eller tilfeldigheter. Definitivt ikke noe pent spill.

Utter kjedelig og grått syntes jeg.

Lenke til kommentar
Det var ikke david mot goliat, det var to gjevngode lag/tropper.

Hvorfor et tap for fotballen?

- Liverpool har overhode ikke morsomme spillertyper, foruten Benayoun når han kommer inn. Stort sett "løpegutter" og gråkladder som Kuyt. Sistnevnte ranker jeg som PL kjedeligste spiller. 0 teknikk.

- LFC eier jo ikke eget spill. Alle sjanser ("alle") kommer som følge av enten måfå innlegg eller tilfeldigheter. Definitivt ikke noe pent spill.

Utter kjedelig og grått syntes jeg.

Jeg ser akkurat likt på United. Hvem er morsomme spillertyper hos United?

Herreguud. Tipper Aquilani snart klikker på rafa, forbanna bull fra Rafas side.

Værste av alt i dag er å se Gerrards uinspirerte stil.

Tenk deg om. Er det så veldig lurt å gi Aquilani kamptrening i en fighterkamp som denne?

Lenke til kommentar

Hvor mange gule og harde/stygge dueller var det? 1 gult vart det til slutt?

Aquilani er ikke noen pingle som ikke kan tåle ei vanlig takling. Det var ikke noe værre i dag en det normalt er i PL. Ja, han skulle spilt.

Edit: Forøvrig rangerer jeg Kuyt langt over park bla. på alle måter, vi synest Park er like tragisk som dere synst om Kuyt.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at jeg gidder å svare deg engang Zu Zwat. Samme taktikk som barna Points jobber med. Stiller du dem til veggs, spør de samme spørsmål tilbake.

For ja, vi har jo ikke noe eget spill. Sånt gidder jeg ikke svare på engang. Ingen er mer kritisk til United enn meg om dagen, men vi er klasser bedre enn Liverpool ferdighetsmessig. Og det vet jeg dere ser selv, uansett om dere ikke innrømmer det. Enda vi har vært svake i år, ligger vi 8p foran Liverpool. Sier ikke rent lite.

Laget vårt = Tre mesterskap på rad.

Liverpool = Ikke noe siden 06. "bare" FAC dengang

Lenke til kommentar

Ja, hvorfor ikke? Alle PL-kamper er fighterkamper og tempoet mot slutten etter vi var gått opp i 2-0 var ikke allverden. Det er enkelt og greit LATTERLIG av Rafa og ikke sett han inn. Faen det irreterer noe grenseløst altså.

Kampen i dag var egentlig et gjesp (kanskje fordi jeg ikke har sovet på 30 timer), men det var egentlig ikke mye å skrive hjem om. Tenker hovedsaklig på fint spill og slikt. Satser på at det kommer sigende etterhvert som vi vinner, for akkurat kampen i dag var 3 poeng det som var alt som betydde noe. Ikke hvordan vi fikk dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kuyt the king of returns!

Men liverpool sliter fremdeles med spillet. Carra banens beste, godt å se at det defansivet kommer seg. N'Gog er grei nok, men ikke en spiller Liverpool kan stole på alene på topp fra start.

Yossi er som alltid en fryd. Fint innhopp av Riera også.

Fortjent seier? Neppe, men slik er nå derby-kampene.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dagens lag

Reina-The drwarf that can! Gode redninger holder Liverpool i kampen med klasse 8\10

Johnson- The black wonder. God offansiv og defansiv, litt slurvende 7\10

Carra-Tilbake til godformen idag, la oss håpe det holder seg der. Ble kåret til Mom 8\10

Agger- Grei kamp, holder linja og gjør jobben sin, men lite fremover 5\10

Insua-Mange løp oppover på banen, meget nær mål, grei defansiv,men har mer å gå på 6\10

Kuyt- The king of returns! Jobber som Kuyt kan,men utenom målet lite å snakke om. 6\10(pga målet

Masche- Terrier som vanlig, et elendig skudd som deflekter i mål, og så søt han er når han feirer da gitt. :D 7\10

Aurelio- muligens den d som spiller dårligst idag. Svak 3\10

Gerrard- Bleik i derbyet, men sliter med skaden enda, la oss håpe han er back mot arsenal! 4\10

N'gog- Kan absolutt ikke være alene på topp fra start. 2\10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hehe, glemte den gutten. Får en solid 3+'er.

Skal TS sette opp en tråd,der vi kan stemme på banes(liverpool) beste?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...