Olum Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Visste ikke at folk synes den er så "dårlig" her. Trodde dette var et mesterverk som "alle" elsket. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nope, det stemmer nok ikke. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvordan klarer du å plassere Persona i en slik liste? God film, for all del, men det er jo ikke noe med den som tilsier at det er en skrekkfilm? Persona synes jeg er en skremmende film. Får grøsninger bare ved å tenke på enkelte scener i filmen. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Suicide Circle (eller Suicide Club som jeg kjenner den som) er en helt ok japsefilm. Har sett bedre og har sett verre. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 1. [Rec] 2. Mulholland Drive 3. The Blair Witch Project 4. Skjult 5. Villmark 6. Ju-on 7. Ringu 8. The Shining 9. 28 Days Later 10. 28 Weeks Later Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Suicide Circle (eller Suicide Club som jeg kjenner den som) er en helt ok japsefilm. Har sett bedre og har sett verre. Ikke ne å hoppe i taket for, men for en åpning Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nå har jeg nettopp sett Blair Witch, men jeg skjønner ærlig talt ikke hva som er så skummelt med den filmen? Er det en nr 2? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Var vel mange som trodde det var ekte. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det finnes en oppfølger, men den er nokså dårlig. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Var vel mange dumme amerikanere som trodde det var ekte. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 De prøver og gjøre det samme med Paranormal Activity, men det virker ikke så godt i og med at de har 3 forskjellige slutter Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg liker paranormal activity, men jeg så den første filmen. Ble redd og alt det der, veldig creepy, men det er ikke sånn at jeg har problemer med å sove Jeg savner en skrekkfilm som man blir skikkelig redd av! Exorcisten? Er det den eneste? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Exorcisten? Er det den eneste?Blir du redd av Exorcisten? :s Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nei, jeg har ikke sett den heller.. Men folk sier jo at den er kjempeskummel. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hehe you're in for a surprise... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Var vel mange dumme amerikanere som trodde det var ekte. Sant nok, kjenner noen jeg som trodde det var ekte ;--) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg savner en skrekkfilm som man blir skikkelig redd av! Rec er den filmen som har fått meg til å hoppe i setet mest (ever), men andre gangen ble jeg skuffet da den ikke var like skummel i det hele tatt. Fortsatt en god film da. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 1: Dawn of the dead (78) 2: The evil dead 3: The shining 4: Cannibal holocaust 5: Ravenous 6: The burning 7: The Texas chainsaw massacre 8: The Blair witch project 9: An American werewolf in London 10: Re-animator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå