Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan jeg blir mest "poppiz" blant jentene i klassen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spre dritt om kompisen din.

Neida.

Hvordan nå fram til fjortisjenter? Det aner jeg ikke, men det kan da ikke være slik at de ikke enser noen andre enn ham. Og så vidt jeg husker fra min ungdom, gikk sånt i perioder. Snart er det en ny fyr som er midtpunktet, og så en ny, og så en ny. En vakker dag blir det sikkert din tur også.

Lenke til kommentar

Jenter i den alderen er umodne og umulig å snakke til. de er ikke noe å samle på. De modene som dermed er noe å få tak i er de litt mer sjenerte og skoleflinke. Jeg liker personelig ikke jenter som bare bråker. Men hvis du vil bli poppelær hos dem må du bare være sosialt aktiv, være spontan og tøve og vase mye. Det hjelper ofte å være frekk mot dem, men ikke så frekk at du sårer dem. dette er i det minste min erfaring. Mulig jeg tar feil :p

Lenke til kommentar
Spre dritt om kompisen din.

Her har vi en kvinne på sitt verste. Ikke gjør det!

Om man har en venn som får mye oppmerksomhet har man allerede et ben innenfor døra. Når det regner på presten så drypper det også på klokkeren. Bruk denne posisjonen til å få innpass, men kanskje også til å få råd og vink til hvordan fremtre som mer sikker, dermed så vil du også motta denne oppmerksomheten du ønsker. Klarer man dette så går resten av seg selv.

e: leif

Endret av R083r7
Lenke til kommentar

Ærlig talt, R083r7. Du skjønte vel at jeg tulla da jeg i tillegg sa "Neida"?

Selvsagt mener jeg ikke at han skal spre dritt om kompisen sin, og hadde jeg ment det, hadde det vært helt irrelevant hvilket kjønn jeg er.

Ellers så synes jeg Lobbi er inne på noe. Vær litt frekkas, og du blir lagt merke til.

Lenke til kommentar

Vel, etter å nettop ha vært igjennom en slik generasjon jenter selv... Så må du være en slamp og en drittsekk. Samt at du skal være grei mot den jenta du liker, men samtidig ikke gjøre det så jævlig åpenbart. Skaff deg en fin kropp og stil, så er du også på god vei :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...