Pedersen2k Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Hei! Har netopp fått meg en Asus laptop med Win7 der jeg sliter noe voldsomt med nettet. Fra før av har jeg to laptops med XP, og har ALDRI hatt noen problemer what so ever. Men med Win7 startet marerittet mitt. Jeg får koblet meg opp mot routeren (IKKE alltid), men får ofte opp "Ingen internett-tilgang." Etter litt "kleiing" er jeg heldig at det virker. Men etter en stund kan jeg pluttselig bli frakoblet igjen, og jeg må til og "kleie" for at det skal virke en stund. Ja, jeg har søkt en del, men må si jeg ikke har blitt noe klokere. Jeg får alltid opp tilgjengelige trådløse nettverk. Også prøvd med brannmur/antivirus disablet,uten hell. Alt fungerer som det skal på de to med XP. Om dere ikke skjønner problemet mitt, si fra..Klarer bare ikke formulere meg skikkelig nå pga frustrasjon. Må også tilføye det er en del år siden jeg har drevet med generelt nettverk/innstillinger, og Win 7 er helt nytt for meg. Har også prøvd med reset av routeren og re-installa nettverkskort. Håper noen der ute har noen smarte tips! Takk på forhånd. Endret 27. november 2009 av Pedersen2k Lenke til kommentar
j_s Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg sliter med akkurat samme problem som deg. Jeg har Belikn router. Lenke til kommentar
Pedersen2k Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Ja, nå har ikke jeg hatt internet siden lørdag formiddag. Etter x antall timer med makking og herjing i dag funker det...Enn så lenge. Jeg fatter rett og slett ikke hva som må gjøres nå. Ikke særlig gira på og gå til XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå