andhaj Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Ny mobil på gang... MÅ være touch, og jeg kunne også likt QWERTY i tillegg...Vet jeg må opp i prisklassene for å finne de beste der, men jeg har jo sett en fin LG GW520 som ikke er så dyr... Vurderer også andre touch mobiler...Ikke Nokia eller HTC (Kan vurdere Tattoo...), takk! (Ikke spør hvorfor!) Må ha gode høyttalere! Hadde vært en fordel om jeg kunne lastet ned diverse programmer også... PS: ER bare 15, så jeg har ikke enormt med penger! Trenger ingen proffmobil, så lenge høyttaleren(e) er gode, det er touch, ikke Nokia eller HTC, og det er en god musikkspiller, så tror jeg at jeg er fornøyd! Har nå sett på: LG GW520 Mulig det blir den om ingen bedre melder seg! Samsung Corby Likte den ikke helt... Samsung Jet Heller mer mot LG GW520, men vet ikke noe særlig om denne Samsungen... HTC Tattoo Er ingen fan av HTC, men den så litt bra ut...Må nok prøves neste gang jeg skal på Elkjøp! Men etter å ha lest om den, heller jeg fortsatt mot LG'en... Endret 27. november 2009 av andhaj Lenke til kommentar
okitrop Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Prøv å se på samsung corby de er en billig touch telefon Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Likte ikke helt designet/utforminga på den...Dessverre! Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Xperia X1 er verd en titt.. Er bare en mono-speaker i den, det er det negative i forhold til det du ønsker.. syntes det var god lyd i den uansett.. datakjeden har den til 3700.. Det er engelsk utgave, altså du må bruke FN knappen.. FN+A for Å FN+0 osv.. 0 problem... Jeg hadde den engelske utgaven før.. Det var ikke helt lett og finne noe som passet perfekt til deg.. Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Onkelen min har Xperia...Han er ikke veldig fornøyd med den, og når jeg har prøvd å trykke på skjermen måtte jeg trykke litt for at den skulle reagere... Er egentlig ikke noe særlig fan av Windows Mobile heller...Synes det er litt tungvindt... Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Har nesten bestemt meg for LG GW520, men er fortsatt ikke helt sikker... HTC Tattoo eller LG GW520? Har ønsket meg den LG'en lenge nå, men er litt usikker med tanke på innholdet i telefonene... Endret 27. november 2009 av andhaj Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Tror faktisk jeg går for HTC Tattoo! Noen som har noen erfaringer med den? Lurer litt på fargene på dekslene også... Lenke til kommentar
okitrop Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Du kan designe deksel til HTC Tattoo på nette Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Jeg mente egentlig de man får med i pakka når man kjøper den...Men det er jo morsomt at man kan det! Btw, har ombestemt meg (igjen...) Kjøper LG GW520. Får heller vente et år med å prøve HTC med Android... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå