eskraut Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Finnes det noen tester av denne typen på nett. Leter og leter, men finner ingen ting.... :?: Er i ferd med å kjøpe litt minne, hadde i den forbindelse vært greit å få en pekepinn på hva som er verdt å kjøpe. :smile: -Eivind Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Quote: On 2002-01-26 19:26, eskraut skrev:Finnes det noen tester av denne typen på nett. Leter og leter, men finner ingen ting.... :?:Er i ferd med å kjøpe litt minne, hadde i den forbindelse vært greit å få en pekepinn på hva som er verdt å kjøpe. :smile:-Eivind Jeg har selv sett etter slike roundups, det var en slik roundup for en stund siden, men jeg finnerden ikke igjen. Om jeg ikke husker feil var det Cosair PC2100 som vant fulgt av Muskin, Apacer, Crusial. Det var ikke stor forskjell mellom de øverste merkene. Hvor bra en brikke er kan variere fra modell til modell. "In random order" kan jeg si at Cosair, Apacer, Crusial og Muskin er kvalitets brikker. Jeg har selv (Privat) Apacer PC2100 og Crusial PC2100 og PC1600. Jeg har benyttet alle disse brikkene med følgende innstillinger: 150MHz, CAS2, 4way-int-leave. Det er stort sett CAS2 og 4way-int-leave som er viktig å kunne benytte (AMD systemer). DDR systemer har flere justerings muligheter for minne. Jeg mener CAS2 og 4way-int-leave er det viktigste. Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Du kan kikke her: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...um=54&replies=1 Svaret mitt inneholder kun minnetester. Den ene er på tysk, men tallene har en meget klar tale. NB! Kun DDR-minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå