Hawtz Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei, Jeg har Windows 7 Ultimate, men ingen Internet Explorer ei Windows Media Player. Jeg har prøvd å det lastet ned, men det er jo ingen steder! Jeg fatter ikke hvorfor det ikke er forhåndsinstallert. Er det noen som kan hjelpe meg? De er ikke på Windows Update heller. Lenke til kommentar
TheLover Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Sikker på at det ikke har skjult seg bare? Prøv dette: Start > Kjør > wmplayer Start > Kjør > iexplore Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Du har ikke fått en N versjon da? De er uten Media Player. Ellers har du en lovlig Windows 7 plate? Hvis ja, hvilken versjon og bit versjon? Og det er fullversjon og ikke noe beta/rc? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Finner Windows Media Player 12 for Win-7 N versjonene her: http://www.microsoft.com/windows/windowsme...mp;qstechnology Endret 28. november 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Fant ut at det var blitt disablet på "Windows features" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå