andhaj Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Er det noen som har erfaringer med HP Pavilion DV6-1340? "Sjekk meg hos MPX!" Vurderer en slik en... Skal nok brukes til skole, men jeg vil ha muligheter for spill også (Ikke så mye, jeg har en stasjonær fra før som brukes til spill...Tenker mest småspill til den bærbare!)... Har ikke noen spesielle ønsker om pc, siden jeg er helt grønn på dette feltet... Evt. andre pc'er? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ikke kjøp. HP Pavilionserien er generelt dårlig, og jeg angrer på mitt kjøp av DV7-1010eo, og bare venter på neste gang den kan sendes på reperasjon - og leveres tilbake. Generelt er det vifta, og de har varmeproblemer, som gjør at den slår seg av som er irriterrende. Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Virkelig? Andre tips da? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Denne så fin ut hadde vært fint om du listet om hvor mye ram, harddisk, prosessor o.l du vil ha Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Som sagt, jeg er helt grønn på sånt Det skal bare være en helt enkel, grei PC til skolebruk, og noe swmåspill... Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Skal den brukes til skole ville jeg valgt en mindre laptop enn en på 17". 13-14" burde passe fint vil jeg tro. Ting som batterilevetid, vekt osv ting man bør tenke på. Vet ikke helt hva du mener med småspill. Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Ikke sånne man kjøper i butikk, men spill man laster ned fra nettet, er det jeg mener med småspill... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 denne ser fin ut, hørt mye bra om Acer Aspire Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Den så fin ut Skal en tur til Elkjøp til helga, så jeg skal høre hva de sier der også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå