Eniro Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har tenkt å skifte olje på bilen (for første gang). Har inhentet informasjon om hvordan det gjøres, derimot er jeg usikker på ang oljefilteret. Har en Toyota Hiace 92 modell (automat). Er det noe spesielt oljefilter jeg må ha for den? Hvor kan jeg få tak i det? Biltema? Prøvde å søke etter om det var et standard filter for alle eller forrskjellig fra bil til bil.... men ingen av "guidene" sier noe om det.... Help plx! PS. Vis noen vet om en noe grundigere guide her inne jeg burde ha kikket på - gi meg et hint og ikke kapp hue av meg for at jeg posta feil whatever~ Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Toyota har. Har kjøpt der mange ganger før. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg ville for all del ungått å kjøpe så viktige deler til min bil på biltema. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg ville for all del ungått å kjøpe så viktige deler til min bil på biltema. Kan du dokumentere den bekymringen? Ole Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg ville for all del ungått å kjøpe så viktige deler til min bil på biltema. Kan du dokumentere den bekymringen? Ole Jeg har sett diverse produkter som de har der og det er ikke alt som er like bra. Er bare min mening, kan godt være like god kvalitet som originale deler, men jeg ville heller kjøpt originalt. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det er ikke noe universelle oljefilter, selv om det riktig nok finnes filter som brukes på flere modeller/merker. Det kan du få på biltema, eller originalt. Koster ikke rare greiene. Har brukt biltema på masse bildeler, og det er langt fra så ille. Har kjøpt titals deler og aldri hatt problemer. Inkludert oljefilter. Lenke til kommentar
eab Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Jeg har sett diverse produkter som de har der og det er ikke alt som er like bra. Har du delenr. og evt. bilder å vise til? Så hva man vet hva man skal holde seg unna... Endret 28. november 2009 av eab Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 du kan finne riktige deler til din bil ved å bruke reg. nr. på www.mekonomen.no Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg har sett diverse produkter som de har der og det er ikke alt som er like bra. Har du delenr. og evt. bilder å vise til? Så hva man vet hva man skal holde seg unna... Alt håndverktøyet fra Biltema som ikke har 10 års garanti er det f.eks. en stor fordel å holde seg unna, men du/dere tenkte vel mest på bildeler her...? Lenke til kommentar
Eniro Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 du kan finne riktige deler til din bil ved å bruke reg. nr. på www.mekonomen.no Du er genial! Takk skal du ha!!! (...og ja det hørtes sikkert teit ut for alle dere som har "peiling" vet jo om det der... ikke like greit for sånne som meg!) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg har sett diverse produkter som de har der og det er ikke alt som er like bra. Har du delenr. og evt. bilder å vise til? Så hva man vet hva man skal holde seg unna... Alt håndverktøyet fra Biltema som ikke har 10 års garanti er det f.eks. en stor fordel å holde seg unna, men du/dere tenkte vel mest på bildeler her...? Det er jeg helt ening i. Men det med 10 år er stort sett svært prisgunstig. 1 Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 du kan finne riktige deler til din bil ved å bruke reg. nr. på www.mekonomen.no Du er genial! Takk skal du ha!!! (...og ja det hørtes sikkert teit ut for alle dere som har "peiling" vet jo om det der... ikke like greit for sånne som meg!) OBS at Mekonomen ikke akkurat er kjent for spesielt gode priser. Jeg har ved flere anledninger kjøpt rimeligere originalt. Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå