Gå til innhold

TwinMOS eller Corsair?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LES LINKEN!!!

400 MHz FSB

Skjønner du ikke det, er det greit, men vit at den støtter RAM m/400 MHz.

Når folk bruker tid på å hjelpe, forventes det at svar med linker blir lest :yes:

 

tusen takk :woot:

men kan du svare meg på en annen ting, hvorfor står det på komplett at hovedkortet bare støtter 333 mhz om d støtter 400 ? :-?

Lenke til kommentar
Amino: når det gjelder påstandene om at at det egentlig er kraftigere CPU´er som har blir klokket ned for å kunne levere nok så er det en liten glipp i teorien din. Når de CPU´ene vi snakker om her kom ut, så var 1.80 det raskeste.. dog kom 2.0Ghz mot slutten, og også kansje 2.2Ghz.. men disse klokket faktisk dårligere.

Beklager skummet nok litt fort igjennom og fikk dermed ikke med meg kjøpstidspunktet. Jeg er også klar over at det kun er en påstand så lenge jeg ikke finner igjen kilden, men jeg er ikke kar om å klare å finne den igjen. Vet jeg leste en del saker om det på forum og nyhetssteder der folk hadde fått enormt klokkbare cpuer, men husker ikke hvor. Skal lete litt i 'haugen' min så får vi se om jeg finner det igjen.

Lenke til kommentar

Bludern: OK. På mitt h.k er både Vcore og VDIMM under oppgitt verdi i BIOS. Jeg har maks Vocre 1.85V, men faktisk er det bare 1.8V som CPUen får da..

Hvor mye volt hadde du da du klarte å boote med 3333Mhz?

Viktig: Hvor mye Vcore er faktisk avlest i Windows når du kjører 3060Mhz?

Jeg tviler på at det er akkurat 1.525 som er def, men litt høyere. Prøvde å kjøre prime95 på def. volt med 3060Mhz men fikk feil etter 4timer. Hva med deg? Kan du lese av tmp inne i Windows? Det er det som er riktig, ikke det du angir i BIOS. Har du kjørt prime95? Hvor mye er tmp under maks load med Prime95?

Lenke til kommentar
er det ikke slik at abit nf7-s 2.0 har en slags multiplyer unlockz0r som unlocker alle Athlon xp prossesorer inkludert barton?

 

Alle hovedkort fra denne siden av millenniumskifte kan endre multiplier på Tbed og Barton. Ikke noe spessielt for hverken Abit NF7 eller nForce2 kort det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...