invalid_user Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Så mesteparten av kampen mellom Zambia og Tunisia, og jeg må si at jeg ble imponert over Zambia. De var mye mer tekniske enn det jeg trodde, og var det beste laget i lange perioder av kampen - mot et lag som på papiret er overlegent. Tunisia på sin side må være veldig skuffet over sin prestasjon og vil gjøre alt i sin makt for å komme videre fra gruppespillet. Så man skal ikke se bort fra at Kamerun kan gå på poengtap mot disse lagene as well. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) På den negative siden (og off topic but what to do?) så har Ivory Coast (med Kalou, Drogba, og mindre viktige Kolo) bare 3 lag totalt i gruppen og spilte 0-0 mot et drittlag og skal nå spille neste kamp mot Ghana, noe de kan lett tape. Og da kan det godt hende at de er på vei ut, og at Chelsea til slutt måtte bare spille en eller to kamper i PL uten Drogba pga kampen som ble utsatt forrige uke og greier. ACN hjelper jo ikke Utd i år i det hele tatt. Endret 14. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Elfenbenskysten er ikke på vei ut, det kommer aldri til å skje. Det er også minimal sjans at det også skjer med Kamerun, men vi kan jo håpe at Kamerun gjør det likevel Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 tc: Enten Drogba og Kalou (som ingen bryr seg om), eller Essien blir værende der nede til sluttspillet. Personlig håper jeg at Elfenbenskysten og Nigeria blir slått ut. Så får vi tilbake Drogba og MikeL Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Songy fikk klokke til 230 000 kroner av Eto'o Kult gjort av Sam. Håper forøvrig at Alex overtar nummer 6, med mindre han planlegger å gjøre 17 til sitt eget. Han bruker jo 6 på landslaget, så hvorfor ikke også i Arsenal? Frykter at en nykommer får det nummeret (vet jo aldri om nye spillere slår til)... Er dog glad at nummer 6 endelig er ledig. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Songy fikk klokke til 230 000 kroner av Eto'o Kult gjort av Sam. Håper forøvrig at Alex overtar nummer 6, med mindre han planlegger å gjøre 17 til sitt eget. Han bruker jo 6 på landslaget, så hvorfor ikke også i Arsenal? Frykter at en nykommer får det nummeret (vet jo aldri om nye spillere slår til)... Er dog glad at nummer 6 endelig er ledig. For store sko å fylle. Nr 6 burde bli pensjonert når Big Tone la opp, men det er for seint nå. Tommy V kan bære 6'ern med verdighet hvis han spiller på samme måte som han gjorde sist sesong i mange år framover. 3 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Vermaelen har nummer 5, ergo ingen grunn til å bytte det. Det er tross alt også et legendenummer (Keown, Bouldy), så jeg ser ingen grunn til å bytte. Det blir bare som å si "du har nådd lengst opp til Tony". Song er en midtbanespiller og kan på ingen måte sammenlignes med Adams, så han får ingen sko å fylle. Jeg foretrekker at nummeret står tomt til vi får en verdig etterfølger, men per dags dato er det bedre at Songy overtar enn en rookie, som Senderos i sin tid. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg syns Song bare kan beholde 17, jeg, og heller gjøre det til et legendenummer. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg syns Song bare kan beholde 17, jeg, og heller gjøre det til et legendenummer. Enig. Forbinder allerede nummeret 17 med ham. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ohh Adebayor's a wanker And he wears a wankers hat! When Alex Song saw it, he said I'm having that! Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Er så fantastisk deilig å se vi har en defensiv midtbane i verdensklasse. Ikke bare rydder han opp alt defensivt, han scorer mål i tillegg. Reddet oss to ganger denne sesongen, og scoret det viktige førstemålet mot Chelsea. Sing med a Song! 1 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Song er en fantastisk spiller, han har vokst stort etter å ha vært på de få utlånene sine. Sterk, stor, leser spillet bra. En spiller for fremtiden. Jeg beundrer dere med tanke på den unge satsingen dere har under Wenger. Det samme kan jeg ikke si om laget, mitt :/ Endret 29. desember 2010 av Yamas Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Nei, det var synd for deg. Vi kan kose oss med dette vi 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Desidert vår viktigste spiller de siste to sesongene. Glem alle andre. Å, vil du ha bevis sa du? Vel her er det: Arsenal's win percentage with Alex Song starting this season in the Premier League is 71%, without him 0% Insane. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ikke overraskende det faktisk. Han spiller rett og slett i en rolle der dere har ingen andre som er en gang i nærheten av like god som ham. Sjansene for å vinne PL for oss går opp jævlig mye hvis ikke dere har han på banen hver uke. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Ikke overraskende det faktisk. Han spiller rett og slett i en rolle der dere har ingen andre som er en gang i nærheten av like god som ham. Sjansene for å vinne PL for oss går opp jævlig mye hvis ikke dere har han på banen hver uke. Det er fortsatt sykt drøyt. Og mtp. hvor mye Wenger elsker "stats" så er det mildt sagt vanvittig at Song ikke har en backup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå