Gå til innhold

Spillertråd - Alexandre Song

invalid_user

Anbefalte innlegg

Så mesteparten av kampen mellom Zambia og Tunisia, og jeg må si at jeg ble imponert over Zambia. De var mye mer tekniske enn det jeg trodde, og var det beste laget i lange perioder av kampen - mot et lag som på papiret er overlegent. Tunisia på sin side må være veldig skuffet over sin prestasjon og vil gjøre alt i sin makt for å komme videre fra gruppespillet. Så man skal ikke se bort fra at Kamerun kan gå på poengtap mot disse lagene as well.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På den negative siden (og off topic but what to do?) så har Ivory Coast (med Kalou, Drogba, og mindre viktige Kolo) bare 3 lag totalt i gruppen og spilte 0-0 mot et drittlag og skal nå spille neste kamp mot Ghana, noe de kan lett tape. Og da kan det godt hende at de er på vei ut, og at Chelsea til slutt måtte bare spille en eller to kamper i PL uten Drogba pga kampen som ble utsatt forrige uke og greier. ACN hjelper jo ikke Utd i år i det hele tatt. :(

Endret av tc47
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Songy fikk klokke til 230 000 kroner av Eto'o :) Kult gjort av Sam.

Håper forøvrig at Alex overtar nummer 6, med mindre han planlegger å gjøre 17 til sitt eget. Han bruker jo 6 på landslaget, så hvorfor ikke også i Arsenal? Frykter at en nykommer får det nummeret (vet jo aldri om nye spillere slår til)... Er dog glad at nummer 6 endelig er ledig.

yon7.jpg

For store sko å fylle. Nr 6 burde bli pensjonert når Big Tone la opp, men det er for seint nå. Tommy V kan bære 6'ern med verdighet hvis han spiller på samme måte som han gjorde sist sesong i mange år framover.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Vermaelen har nummer 5, ergo ingen grunn til å bytte det. Det er tross alt også et legendenummer (Keown, Bouldy), så jeg ser ingen grunn til å bytte. Det blir bare som å si "du har nådd lengst opp til Tony". Song er en midtbanespiller og kan på ingen måte sammenlignes med Adams, så han får ingen sko å fylle. Jeg foretrekker at nummeret står tomt til vi får en verdig etterfølger, men per dags dato er det bedre at Songy overtar enn en rookie, som Senderos i sin tid.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Song er en fantastisk spiller, han har vokst stort etter å ha vært på de få utlånene sine.

Sterk, stor, leser spillet bra. En spiller for fremtiden. Jeg beundrer dere med tanke på den unge satsingen dere har under Wenger. Det samme kan jeg ikke si om laget, mitt :/

Endret av Yamas
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ikke overraskende det faktisk. Han spiller rett og slett i en rolle der dere har ingen andre som er en gang i nærheten av like god som ham. Sjansene for å vinne PL for oss går opp jævlig mye hvis ikke dere har han på banen hver uke. :)

Lenke til kommentar

Ikke overraskende det faktisk. Han spiller rett og slett i en rolle der dere har ingen andre som er en gang i nærheten av like god som ham. Sjansene for å vinne PL for oss går opp jævlig mye hvis ikke dere har han på banen hver uke. :)

Det er fortsatt sykt drøyt. Og mtp. hvor mye Wenger elsker "stats" så er det mildt sagt vanvittig at Song ikke har en backup.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...