Bolivar Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Får ikkje opp console i Oblivion! Har gjort dei endringane som trengs o den Oblivon.ini. fila! Screenshot funker heller ikkje... bAllowConsole=1 bAllowScreenShot=1 Noko meir man skal stille på? Endret 27. november 2009 av Hemene Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har du gjort i Oblivion.ini eller i den som heter OblivionDefault.ini (tror jeg den heter). Har du Vista eller XP? Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 (endret) oblivion.Ini. Vista 32 bit Endret 27. november 2009 av Hemene Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Du er sikker på at du trykker på riktig tast for konsollen? Over tab, til venstre for 1 og under Esc? Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Er på bærbar PC... Og "Æ" er grønn og | er grønn og får samme respons til knappen... Så trykker på rett knapp... Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har hatt samme problem jeg også har vista 32bit bærbar jeg også HP dv5 Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Kan det vere noko med at det er bærbarPCtastatur? Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kan være det, viss ikke kan det være hp sine notebook pcer... Lenke til kommentar
Phergan Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg hadde samme problemet tidligere. Fant ut at grunnen var at jeg brukte et trådløst tastatur. Da jeg byttet ut med et vanlig et fungerte console som bare det. Aner ikke hvorfor det var slik, men hørte om flere som løste det på denne måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå