Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei. Sliter veldig.. Har tenkt å kjøpe meg ny mobil til jul, men klarer ikke bestemme meg. Har hele tiden hatt veldig lyst på iPhone 3gs, men har i det siste begynt å tenke mer og mer på andre mobiler, som N97 Mini og HTC Hero... Hva mener dere? Lenke til kommentar
okitrop Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kjøp Iphone hvis du vil ha en underholdnings mobil eller N97 mini hvis du vil ha jobb mobil eller HTC Hero hvis du vil ha litt underholdning og litt jobb mobil i ett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kjøp Iphone hvis du vil ha en underholdnings mobil eller N97 mini hvis du vil ha jobb mobil eller HTC Hero hvis du vil ha litt underholdning og litt jobb mobil i ett. Hmmm...det er det jeg sliter litt med nemlig.. For liker utseende best på iPhone og N97 Mini.. Men trenger jo ikke en ren jobbtelefon. Men så syns jeg iPhone kanskje er litt FOR underholdningstelefon. Men, ja, vanskelig.. Har du noen av dem? Lenke til kommentar
okitrop Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nei men har prøvd alle og må nesten si at det er vanskelig å velge mellom Iphone og HTC hero Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nei men har prøvd alle og må nesten si at det er vanskelig å velge mellom Iphone og HTC hero Men da ville du altså ikke valgt N97 Mini? Hvorfor? Lenke til kommentar
okitrop Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det er en litt mer jobb telefon men det kommer ann på hva du kommer til å bruke den til da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) lagre skole- og praksistider i kalenderen, sende sms, være på nett, facebook, lese mail, ringe, ta bilder...har ingen kamera, så tenker litt på at det må være litt ålreit og.. Endret 27. november 2009 av Slettet-wFUGfCRd Lenke til kommentar
okitrop Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg tror du bør satse på en HTC Hero jeg fordi den har jo facebokk app og touch osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg tror du bør satse på en HTC Hero jeg fordi den har jo facebokk app og touch osv. Hmmm....er litt skeptisk til Hero, men vet ikke helt hvorfor. Vet du hvilke av tlf som har best batteritid? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Personlig ville jeg valgt Nokia N97 mini, vurdere om jeg skal investere i den selv.. Du får ett kamera som helt kurrant, kan filme og stillbildene er gode vist det er litt lys i rommet.. Du har ett qwerty tasteratur til mail/sms(liker dette bedre enn og skrive på en skjerm), telefonen er passe stor, så det går fint og bruke den med en hand.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 I denne tråden ser du fremgangsmåten til og konvertere filmer over til mobilen, det er også 3.5jackplugg, så mobilen fungere bra som mp3spiller eller til å se filmer.. 8gb internminne og muligheten er der for ett minnekort, så nok plass har man.. Last ned opera 10, så har man en kjapp og god nettleser til surfing og facebook.. Også har man facebook widgets til å ha på "skrivebordet" på mobilen.. eneste som jeg tror nokia n97 mini ikke er så bra på, er spill.. Iphone og hero har begge multitouch, og litt bedre hardware for spill.. Lenke til kommentar
K011 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 av de der, htc hero. men selv venter jeg på nokia n900 :] Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har HTC Hero selv, og er strålende fornøyd. Har hatt iPhone 2g (1.gen) og har vel aldri vært på misfornøyd noen gang. Må dog innrømme at den nyeste 3GS er imponerende rask, men den koster så latterlig mye at det er til å le av. Lykke til med mobilkjøp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Personlig ville jeg valgt Nokia N97 mini, vurdere om jeg skal investere i den selv.. Du får ett kamera som helt kurrant, kan filme og stillbildene er gode vist det er litt lys i rommet.. Du har ett qwerty tasteratur til mail/sms(liker dette bedre enn og skrive på en skjerm), telefonen er passe stor, så det går fint og bruke den med en hand.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 I denne tråden ser du fremgangsmåten til og konvertere filmer over til mobilen, det er også 3.5jackplugg, så mobilen fungere bra som mp3spiller eller til å se filmer.. 8gb internminne og muligheten er der for ett minnekort, så nok plass har man.. Last ned opera 10, så har man en kjapp og god nettleser til surfing og facebook.. Også har man facebook widgets til å ha på "skrivebordet" på mobilen.. eneste som jeg tror nokia n97 mini ikke er så bra på, er spill.. Iphone og hero har begge multitouch, og litt bedre hardware for spill.. Bryr meg egentlig ikke om spill..når jeg tenker meg om... N97 Mini er liksom tiltrekkende På en eller annen måte..hehe.. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 http://www.youtube.com/user/stevelitchfiel...u/2/sJfQBudJCJw Smartphone show 93.. ta og se topp 5 der, han snakker endel om nokia n97 mini der.. Det som er så negativt er jo 434mhz CPU og 128mb ram, høres så lite ut i forhold til mobiler som Xperia X10 og HTC Leo som har 1ghz CPU og mye mer ram.. Men Symbian s60 er ett utrolig lettdrevent OS, så det krever ikke så mye.. Trodde lenge at internett surfing gikk så mye senere med så lav CPU, men Opera levere sine nettlesere med "turbo" funksjon, så det går veldig kjapt og surfe.. Viktig med bra Hardware vist man skal multitaske mye, men personlig bruker jeg som regel ikke mer enn MSN, Surfing, kanskje SMS og mp3spilleren samtidig på en mobil. Så til det bruket skal n97 mini funke perfekt.. Lenke til kommentar
iskya Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 tror du ville blitt veldig fornøyd med iphone den har også facebookapplikasjon og kan gjøre alle de tingene du nevnte. Den har (litt) større skjerm en hero'en og har også flest programmer/spill utviklet til seg. Hero er mer "smartphone" enn iphone, iphone er veldig gjennomført og den har blitt forbedret siden den ble lansert i 2007. Dagens iphone(3gs) har rask prosessor og du finner utrolig mange programmer (også nytteprogrammer) og spill på appstore, mange gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 http://www.youtube.com/user/stevelitchfiel...u/2/sJfQBudJCJw Smartphone show 93.. ta og se topp 5 der, han snakker endel om nokia n97 mini der.. Det som er så negativt er jo 434mhz CPU og 128mb ram, høres så lite ut i forhold til mobiler som Xperia X10 og HTC Leo som har 1ghz CPU og mye mer ram.. Men Symbian s60 er ett utrolig lettdrevent OS, så det krever ikke så mye.. Trodde lenge at internett surfing gikk så mye senere med så lav CPU, men Opera levere sine nettlesere med "turbo" funksjon, så det går veldig kjapt og surfe.. Viktig med bra Hardware vist man skal multitaske mye, men personlig bruker jeg som regel ikke mer enn MSN, Surfing, kanskje SMS og mp3spilleren samtidig på en mobil. Så til det bruket skal n97 mini funke perfekt.. Ja, for det går ann å spille musikk samtidig som man mottar/sender SMS? Sant? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 http://www.youtube.com/user/stevelitchfiel...u/2/sJfQBudJCJw Smartphone show 93.. ta og se topp 5 der, han snakker endel om nokia n97 mini der.. Det som er så negativt er jo 434mhz CPU og 128mb ram, høres så lite ut i forhold til mobiler som Xperia X10 og HTC Leo som har 1ghz CPU og mye mer ram.. Men Symbian s60 er ett utrolig lettdrevent OS, så det krever ikke så mye.. Trodde lenge at internett surfing gikk så mye senere med så lav CPU, men Opera levere sine nettlesere med "turbo" funksjon, så det går veldig kjapt og surfe.. Viktig med bra Hardware vist man skal multitaske mye, men personlig bruker jeg som regel ikke mer enn MSN, Surfing, kanskje SMS og mp3spilleren samtidig på en mobil. Så til det bruket skal n97 mini funke perfekt.. Ja, for det går ann å spille musikk samtidig som man mottar/sender SMS? Sant? ja visst Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvis du vil ha en "multitask"-mobil, så synes jeg Hero`n er best av de tre. Har hatt N79 selv, og byttet til Hero fordi jeg ville ha en mobil med litt mer .... fancy-factor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvis du vil ha en "multitask"-mobil, så synes jeg Hero`n er best av de tre. Har hatt N79 selv, og byttet til Hero fordi jeg ville ha en mobil med litt mer .... fancy-factor Men skjønner liksom ikke hvorfor man trenger "multitasking"? Kan du komme med noen eksempler? Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvis du vil ha en "multitask"-mobil, så synes jeg Hero`n er best av de tre. Har hatt N79 selv, og byttet til Hero fordi jeg ville ha en mobil med litt mer .... fancy-factor Men skjønner liksom ikke hvorfor man trenger "multitasking"? Kan du komme med noen eksempler? Siden du ikke har fått noe svar tillater jeg meg selv til å svare. Sett at du hører på Spotify på telefonen din, dersom du kjøper en telefon som ikke støtter multitasking (iPhone), vil du da måtte avslutte Spotify dersom du får en melding du vil lese eller liknende. Ett av mange tilfeller man trenger multitasking. På min Nokia er det ikke uvanlig at jeg har på Spotify, svarer og leser meldinger og spiller spill innimellom, da er det kjekt med multitasking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå