Indian Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg var en tur til Hvaler og sikret meg noen kilo med rå reker. Jeg plassert plastposen på gulvet in bilen og det har rent ut på teppe..... Nå lukter det som om det har vært et lik i bilen. Noen som har opplevd lignende før? Hvordan ble saken løst? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Rens av teppet og Meg´s Odor Eliminator bør gjøre susen Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har hørt at om du plasserer eddik i kopper rundt om i bilen vil de trekke til seg lukt, aldri prøvd d men vært ett forsøk kanskje. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert...kt-i-bilen.html Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Bilen har sikkert blitt daukjørt. HE HE HE HE Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Tror også eddik er det beste. Hvis ikke det funker tror jeg nok det er dødt løp Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 hadde kanskje.. KANSKJE vært morsomt med 10-12 innabords Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Eddik tar lukta, men for best resultat må kilden elimineres.. Lukta forsvinner omtrent i det du tar ut skålene også, bare en liten tur med vinduene nede som nevnt over her Rens teppet og bytt ut Odor Eliminator´n med eddik Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Er det riktig ille må den leveres inn hos et bilpleiefirma som har ozon-maskin. Men tipper grundig rengjøring, litt eddik over natten, og noen behandlinger med Odor Eliminator er nok i massevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå