aklla Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Slutt og syt - begynn og yt! Ser virkelig ikke problemet her, mødre går ut og "raser" mot forsvaret. Greit at det eksterne produksjonsselskapet har kløna litt, men gi det en sjanse. Kan ikke huske at jeg gikk naken i skogen i løpet av tjenesten, i hvert fall ikke utenom eget initiativ nå er det ikke slik at alle i forsvaret får gjøre alt heller da, noen går naken i skogen, noen kjører helikopter og noen kjeder seg i vakta. futurebook er jo en samling av det man kan komme borti, ikke det man SKAL komme borti. etter det jeg har sett er det på futurebook sant, men det er jo propaganda, så de viser jo ikke de kjedelige delene, som å vente på rekrutten, brette klær, pusse våpen og slikt. Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 nå er det ikke slik at alle i forsvaret får gjøre alt heller da, noen går naken i skogen, noen kjører helikopter og noen kjeder seg i vakta. Hva? Må ikke alle igjennom det? Jeg ble lurt! Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 http://www.mil.no/start/aktuelt/article.jh...rticleID=191332 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå